Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2025

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2025

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Kamèr Aykaz

Marketplaces Lead Europe (Versuni)

Linkedin
Kamèr Aykaz heeft meer dan 15 jaar ervaring in de retailsector waarin hij diverse commerciele rollen heeft vervuld bij A-merken in de consumentenelektronica en FMCG branche. Kamèr is gespecialiseerd in e-commerce strategieën, digitale transformatie en het bouwen van nieuwe commerciële proposities binnen de offline retail, online retail en D2C. Momenteel is Kamèr werkzaam bij Versuni (voorheen bekend als Philips Domestic Appliances) en is verantwoordelijk voor het marketplace kanaal in Europa. Eerder bekleedde hij verschillende sales en business development posities bij Philips, Dyson, PepsiCo en Diageo.

Hoe Philips groei realiseert en het merk bouwt op marketplaces als Bol., Amazon, Mediamarkt en Allegro in Europa

Versuni huisvest merken als Philips, Senseo, L'OR Barista en Saeco, met bekende producten zoals de Philips Airfryer en LatteGo espressomachine. Tijdens deze presentatie bespreekt Kamèr hoe Versuni in drie jaar 15 winkels opende op platforms als Bol, Amazon, Mediamarkt en Allegro en deelt hij praktische tips voor een succesvolle marketplace strategie. Hij zal dieper ingaan op de operationele infrastructuur en de basics voor een succesvolle commerciele executie in een complexe omgeving.

Meer over deze lezing

Woensdag 14:45-15:15 • Lezingenzaal 8

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket