Joris Hoogenboom
Head of Paid Media (Happy Horizon)
Als Head of Paid Media is hij eindverantwoordelijk voor alles wat zijn team doet in Hub Amsterdam met betrekking tot betaalde campagnes. En dit komt goed uit, want hij vindt ook alles interessant op het gebied van advertenties. Hij werkt met o.a. Fresh ‘n Rebel, AFC Ajax, Libris en Amazing Oriental.
50% ROI-verlies door besparingen op creatieve uitingen
Volgens Google en Nielsen wordt maar liefst de helft van je ROI bepaald door je uitingen. Het gaat tegenwoordig niet meer alleen om het aanspreken van mensen, maar ook om hoe effectief het platform jouw boodschap bij de juiste doelgroep krijgt. De social advertising systemen zien daarbij jouw assets, ofwel creatieve uitingen als belangrijkste input.
Donderdag 11:15-11:45 • Lezingenzaal 9
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven