Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Joost Heijnen

Marketing Manager (INTR.)

Linkedin

Joost Heijnen, Manager Marketing en Product Management bij INTR. Met meer dan 10 jaar ervaring in B2B-marketing binnen de groothandel in zowel traditionele als digitale marketing.

Twee jaar geleden leidde Joost een succesvol project voor de lancering van een nieuwe webshop, waarbij hij de volledige integratie met het marketingteam coördineerde. Deze ervaring heeft hem waardevolle inzichten gegeven in hoe een sterke online aanwezigheid kan worden opgebouwd, terwijl lokale betrokkenheid en klantrelaties worden versterkt.

Bij INTR. geloven we in de kracht van lokale aanwezigheid en digitalisering. Onze groothandel richt zich op het versterken van de relatie met onze klanten door lokale vestigingen te combineren met digitale systemen. Dit stelt ons verkoopteam in staat om zich te concentreren op wat echt belangrijk is: de verkoop, terwijl onze digitale oplossingen de orderverwerking efficiënt afhandelen.

Replatforming in B2B e-commerce: Paneldiscussie met experts

Tijdens een inspirerende live sessie gaan experts in op hun ervaringen uit de praktijk. Ze bespreken de belangrijkste overwegingen en belangen bij het kiezen van een nieuw e-commerce platform. Daarnaast delen ze waardevolle best practices en geven ze inzicht in veelvoorkomende uitdagingen en valkuilen die je onderweg kunt tegenkomen. Wil jij leren van hun inzichten en goed voorbereid aan de slag gaan met jouw migratie? Mis deze sessie dan niet!
Meer over deze lezing

Donderdag 13:15-13:45 • Lezingenzaal 9

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket