Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

jeffrey Schouten

Director e-Commerce EU (MSMode)

Linkedin Bezoek de website
Als European eCommerce & Omni-Channel Strategy Director ben ik de drijvende kracht achter de integrale digitale strategie van onze retailorganisatie. Mijn missie is helder: het creëren van maximale synergie tussen onze fysieke winkels en digitale kanalen om zo een superieure klantervaring in heel Europa te realiseren. In deze rol geef ik leiding aan de digitale operaties verspreid over vijf landen, waarbij de naadloze integratie van fysieke retail en e-commerce centraal staat. Ik ben eindverantwoordelijk voor de prestaties van onze eigen e-commercekanalen in zes talen, evenals voor de strategie en uitvoering van ons Marketplace-team. Daarnaast stuur ik het Customer Experience Team aan, waar disciplines als Performance Marketing (SEA/SEO), E-mailmarketing, CRM, Marketing Automation en Loyalty-programma's samenkomen. Gedreven door innovatie ben ik voortdurend op zoek naar nieuwe technologieën. Hierbij ligt mijn specifieke focus op de integratie van Artificial Intelligence (AI) om niet alleen de klantervaring te verrijken, maar ook onze operationele efficiëntie en het groeipotentieel van de organisatie te maximaliseren.

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket