Donna Frederiks
Partner & Client Manager (Producthero)
Donna Frederiks heeft uitgebreide ervaring met shopping ads binnen Google en het Merchant Center, waarbij ze webshop adverteerders helpt om campagnes te verbeteren en optimaliseren. Sinds 2023 is zij Partner & Client Manager bij Producthero, waar ze haar expertise inzet om ook marketingbureaus te adviseren over effectieve Google Ads-strategieën.
Meer omzet uit Google met shopping ads
Ontdek hoe je op nummer één komt bij Google’s Shopping advertenties. 50% van je advertentiebudget gaat naar producten die niet converteren. En tot wel 60% van je producten wordt helemaal niet vertoond in de advertenties. In deze sessie behandelen we belangrijke lessen door data van 12.000+ Europese webshops te analyseren. Leer de impact van je biedingen in Google Ads, de relevantie van advertenties en hoe je kunt inspelen op prijsveranderingen in de markt. In deze sessie laten we zien hoe je het advertentiebudget beter kunt verdelen aan de hand van succesverhalen van bekende merken en opkomende webshops. Ontdek hoe zij hun omzet en winst uit Google Ads verhogen.
Woensdag 14:45-15:15 • Lezingenzaal 3
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven