Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Dean van Aalst

COO (DERYAN)

Linkedin Bezoek de website

Dean is de COO van DERYAN, een familiebedrijf dat hij samen met zijn vader Roy en zijn team heeft laten groeien van 100 bestellingen per dag naar gemiddeld 1.500+ bestellingen per dag, met een jaarlijks volume van meer dan 200.000 bestellingen. Opgegroeid binnen het bedrijf, werkt hij nauw samen met zijn vader, de oprichter, en richt hij zich op verdere internationale uitbreiding.

Zijn expertise ligt in marketing, sales en strategie, waarbij alles in-house wordt beheerd en geen processen worden uitbesteed. Samen met zijn team streeft hij naar winstgevende groei, sterke branding en duurzame ontwikkeling. Innovatie speelt een grote rol binnen DERYAN; het bedrijf maakt intensief gebruik van AI-technologieën om groei te versnellen en processen te optimaliseren. De focus ligt op hoge marges, winstgevendheid en het behalen van een sterke ROAS voor langdurig succes.

CANCELLED: Van 100 naar 1.500+ bestellingen per dag: Het succesverhaal van DERYAN

In deze sessie deel ik hoe we DERYAN hebben laten groeien van 100 bestellingen naar gemiddeld 1.500+ bestellingen per dag, met een jaarlijks volume van meer dan 200.000 bestellingen. Hoe hebben we dit bereikt? Met sterke branding, exclusiviteit, slimme campagnes en scherpe marges. Ik laat zien hoe je een bedrijf online schaalbaar maakt, zonder afhankelijk te zijn van anderen.

Meer over deze lezing

Donderdag 12:00-12:30 • Lezingenzaal 10

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket