Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2025

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2025

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Carolien Ottjes

CMO (Diergaarde Blijdorp)

Linkedin Bezoek de website
Carolien Ottjes is een purpose-gedreven marketeer met een indrukwekkende staat van dienst in het transformeren van organisaties door strategische marketing. Haar kracht ligt in het begeleiden van verandertrajecten, geïnspireerd door een nieuwe purpose, die niet alleen teams naar duidelijke doelen leidt, maar ook zorgt voor verbeteringen in werkplezier, omzet en winstgevendheid. Als CMO bij Diergaarde Blijdorp richt ze zich op de transitie van de dierentuin naar een toonaangevende organisatie voor natuurherstel, waarbij de nadruk ligt op krachtige interne en externe communicatie en het versterken van partnerschappen met diverse stakeholders. Haar achtergrond omvat rollen bij ORTEC, ESET Nederland, en strategische adviesfuncties die haar expertise in merk- en communicatiemanagement benadrukken. Carolien's educatie aan de Nyenrode Business University heeft haar gespecialiseerd in strategisch marketing en brand management, en heeft haar voorbereid op leiderschapsrollen die een brede impact vereisen. Carolien's benadering en succes hebben geleid tot haar nominatie voor CMO of the Year 2024, wat haar erkenning in de branche bevestigt als een vooraanstaand marketeer met een missie.

De transitie van klassieke dierentuin naar impactorganisatie

Transitie van consumentenmerk naar een toonaangevende organisatie voor natuurherstel. De nadruk ligt op krachtige interne en externe communicatie en het versterken van partnerschappen met diverse stakeholders.
Meer over deze lezing Bekijk de presentatie

Woensdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 7

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket