Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Benjamin Groenewoud

Head of Digital Product (AW LAB, A Bata Group´s company)

Linkedin Bezoek de website

Benjamin Groenewoud is the Head of Digital Product at Bata Group, leading the digital transformation of one of the world’s most iconic footwear brands. With a strong background in digital analytics, conversion rate optimization and product management, in the past 1,5 years he has been driving Bata’s e-commerce growth and, together with Bata’s partner Reskyt, recently launched the new Bata app.

Before joining Bata, Benjamin worked on both the agency and client sides, gaining extensive experience in e-commerce and digital strategy. He has held different roles in the field of e-commerce at Mirabeau (now part of Cognizant), Travix (Cheaptickets.nl), and Maxeda DIY Group (Praxis), helping brands scale their digital experiences.

Benjamin lived in Utrecht before moving to Italy for his role at Bata. Now based in Vicenza (Italy), he’s embraced his dolce vita - though he still debates whether Dutch filter coffee or Italian espresso is the real productivity booster. Speaking at a Dutch conference again, he wonders: has he already become a bit Italian? Expect at least a few hand gestures in his talk.

How AW LAB Transformed Mobile Efficiency: From Website to High-Performing App

AW LAB, a leading urban sportswear retailer, faced the challenge of increasing digital efficiency and maximizing ROI. Instead of building a native app from scratch, they adopted a decentralized approach to turn their mobile website into a high-performing app. This agile strategy led to a 2x increase in conversion rates and a 4-5x boost in ARPU. Discover how AW LAB’s innovative approach accelerated time-to-market and set the foundation for future mobile advancements.
Meer over deze lezing

Donderdag 16:15-16:45 • Lezingenzaal 11

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket