Bas Dekker
Head of Marketing (Foodello)
Bas is sinds de oprichting een drijvende kracht achter Foodello, dé online supermarkt tegen voedselverspilling. Met jarenlange ervaring in marketing en een passie voor duurzaamheid heeft hij geholpen om Foodello uit te laten groeien tot een impactvol merk met 175.000 klanten en bijna 4 miljoen kilo gered voedsel. Bas specialiseert zich in het combineren van data, automatisering en creatieve strategieën om schaalbare groei te realiseren. Zijn doel? Een duurzamere toekomst bouwen, één gered product tegelijk.
Foodello - dé duurzame online supermarkt op weg naar 10 miljoen kg gered eten
Hoe red je 10 miljoen kilo voedsel in Nederland en België? Ontdek hoe Foodello technologie en creativiteit combineert om voedselverspilling aan te pakken. Leer hoe automatisering en AI onze sales-activatie en promoties versterken, hoe we een duurzaam merk bouwen en met een klein team schaalbare groei realiseren. Head of Marketing Bas neemt je mee in de reis die Foodello doormaakt naar een wereld met minder voedselverspilling.
Donderdag 11:15-11:45 • Lezingenzaal 4
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven