Bart Dingjan
CEO (De Koffiejongens)
Zo'n tien jaar geleden heeft Bart Dingjan strategie consulting ingeruild voor het bouwen en schalen van e-commerce start-ups. Zo heeft hij aan de basis gestaan van Westwing, Kollectif en Naduvi. En nu leidt hij De Koffiejongens de volgende fase in, waarin ze internationaal uitbreiden en alles op alles zetten om hun ambitieuze missie (geen emissie!) te vervullen.
Zo kan het ook! Hoe De Koffiejongens de markt op z’n cup zet
De Koffiejongens timmeren hard aan de weg om het traditionele koffielandschap te veranderen. Ze experimenteren erop los om hun missie (geen emissie!) te realiseren: cupjes gemaakt van planten, koffie verbouwd in het bos, branden op biogas, bezorging op de fiets. En dat alles onder toezicht van hun Raad van Commissarisjes: 850 kinderen van 8-12 jaar die de focus op de toekomst waarborgt. CEO Bart Dingjan vertelt hoe De Koffiejongens met bravoure de Europese markt ‘op z’n cup zetten’.
Woensdag 12.00-12.30 • Lezingenzaal 9
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven