Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Zorgboodschap: eCommerce voor het bestellen van boodschappen en maaltijden in de zorgsector

Woensdag 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 7
Rene van Gelderen

IT Manager a.i. (Zorgboodschap, Curvement)

Linkedin Meer over deze spreker
De groei van Zorgboodschap in de afgelopen 13 jaar sinds de oprichting bracht de nodige uitdagingen met zich mee. Niet in de minste plaats gold dit voor de IT-infrastructuur van Zorgboodschap. Om de volgende fase van groei in te kunnen zetten, heeft Zorgboodschap voor een rigoureuze vernieuwing van het totale ICT-landschap gekozen. In de afgelopen periode is een nieuw ERP-systeem, een nieuw Product Informatie Systeem (PIM) en een nieuwe webshop geïmplementeerd, geïntegreerd met een bestaand Warehouse Management systeem (WMS). Het project is inmiddels afgerond en de nieuwe webshop is uitgerold naar alle klanten en de oude systemen zijn uitgezet. De resultaten van de veranderingen beginnen zich steeds meer af te tekenen en Zorgboodschap richt zich nu op het verder benutten van de nieuwe mogelijkheden richting nieuwe en bestaande klanten.
Anthony van Zaltbommel

Sales Development Manager (Shopware)

Linkedin Meer over deze spreker
De groei van Zorgboodschap in de afgelopen 13 jaar sinds de oprichting bracht de nodige uitdagingen met zich mee. Niet in de minste plaats gold dit voor de IT-infrastructuur van Zorgboodschap. Om de volgende fase van groei in te kunnen zetten, heeft Zorgboodschap voor een rigoureuze vernieuwing van het totale ICT-landschap gekozen. In de afgelopen periode is een nieuw ERP-systeem, een nieuw Product Informatie Systeem (PIM) en een nieuwe webshop geïmplementeerd, geïntegreerd met een bestaand Warehouse Management systeem (WMS). Het project is inmiddels afgerond en de nieuwe webshop is uitgerold naar alle klanten en de oude systemen zijn uitgezet. De resultaten van de veranderingen beginnen zich steeds meer af te tekenen en Zorgboodschap richt zich nu op het verder benutten van de nieuwe mogelijkheden richting nieuwe en bestaande klanten.
De groei van Zorgboodschap in de afgelopen 13 jaar sinds de oprichting bracht de nodige uitdagingen met zich mee. Niet in de minste plaats gold dit voor de IT-infrastructuur van Zorgboodschap. Om de volgende fase van groei in te kunnen zetten, heeft Zorgboodschap voor een rigoureuze vernieuwing van het totale ICT-landschap gekozen. In de afgelopen periode is een nieuw ERP-systeem, een nieuw Product Informatie Systeem (PIM) en een nieuwe webshop geïmplementeerd, geïntegreerd met een bestaand Warehouse Management systeem (WMS). Het project is inmiddels afgerond en de nieuwe webshop is uitgerold naar alle klanten en de oude systemen zijn uitgezet. De resultaten van de veranderingen beginnen zich steeds meer af te tekenen en Zorgboodschap richt zich nu op het verder benutten van de nieuwe mogelijkheden richting nieuwe en bestaande klanten.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets