Zo maak je met Marktplaats je groei-ambities waar in een uitdagende markt
Wouter Geerling
Head of Pro (Marktplaats)
Webwinkeliers staan voor grote uitdagingen: stijgende advertentiekosten, dalende ROI, toenemende concurrentie en het tijdrovende beheer van advertenties. Hoe blijf je zichtbaar, beheers je je kosten en bereik je effectief je doelgroep?
In deze sessie ontdek je concrete oplossingen om deze problemen aan te pakken. Je leert hoe je met de MarktMonitor tool de vraag naar jouw producten kunt analyseren en hoe automatisering, zoals API-koppelingen en autobidding, je tot 80% tijd kan besparen. Ook krijg je inzicht in hoe je je advertentiekosten beheerst en tegelijkertijd je bereik vergroot via een platform met 8 miljoen unieke bezoekers per maand.
Met inspirerende succesverhalen laten we zien hoe andere webwinkels hun omzet en websiteverkeer hebben verhoogd. Of je nu net begint of al een ervaren ondernemer bent, deze sessie biedt praktische handvatten om slim te groeien met Marktplaats. Mis het niet!
Webwinkeliers staan voor grote uitdagingen: stijgende advertentiekosten, dalende ROI, toenemende concurrentie en het tijdrovende beheer van advertenties. Hoe blijf je zichtbaar, beheers je je kosten en bereik je effectief je doelgroep?
In deze sessie ontdek je concrete oplossingen om deze problemen aan te pakken. Je leert hoe je met de MarktMonitor tool de vraag naar jouw producten kunt analyseren en hoe automatisering, zoals API-koppelingen en autobidding, je tot 80% tijd kan besparen. Ook krijg je inzicht in hoe je je advertentiekosten beheerst en tegelijkertijd je bereik vergroot via een platform met 8 miljoen unieke bezoekers per maand.
Met inspirerende succesverhalen laten we zien hoe andere webwinkels hun omzet en websiteverkeer hebben verhoogd. Of je nu net begint of al een ervaren ondernemer bent, deze sessie biedt praktische handvatten om slim te groeien met Marktplaats. Mis het niet!
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven