Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

VT Mode & PostNL: Hoe slimme keuzes in de checkout leiden tot betere resultaten

Dinsdag 12:00 - 00:00
null
Tommy Kluskens

Mede-eigenaar (VT Mode)

Meer over deze spreker
Veel webshops verliezen klanten in de laatste stap: de checkout. VT Mode wilde graag het bestelproces verbeteren, om het sneller, eenvoudiger, maar vooral ook betrouwbaarder te maken. In deze sessie delen Tommy (VT Mode) en Yorick (PostNL) hun strategie: welke keuzes ze maakten, welke tools ze inzetten en hoe dit leidde tot een checkout die tot 70% sneller is én zorgt voor meer conversie en klanttevredenheid. Je ontdekt hoe merkidentiteit, data en samenwerking samenkomen in een optimale customer journey. Door kritisch te kijken naar het bestelproces wist VT Mode het vertrouwen van hun klanten te vergroten, het invullen van gegevens eenvoudiger en foutloos te maken, en klanten meer keuzevrijheid te bieden bij het bepalen van het bezorgmoment. Dankzij de inzet van de nieuwste checkoutbooster konden zij bovendien het afronden van een bestelling voor hun klanten aanzienlijk versnellen: tot wel 70% sneller dan voorheen. Tommy en Yorick vertellen welke overwegingen hierbij een rol speelden, hoe de samenwerking met PostNL is verlopen en welke resultaten dit opleverde op het gebied van snelheid, gebruiksgemak en klantbeleving. Ook laat Tommy zien hoe deze optimalisaties passen bij de merkidentiteit van VT Mode. Benieuwd naar de praktijkervaringen, concrete learnings en de resultaten? Kom luisteren naar het verhaal van VT Mode en ontdek hoe een doordachte checkout tot verbeterde resultaten leidt. Over VT Mode: VT Mode is een familiebedrijf met ruim vijftig jaar ervaring in dames- en herenmode. Met een passie voor vernieuwen, persoonlijke service en een verrassende collectie is VT Mode uitgegroeid tot een vertrouwd adres voor meerdere generaties. Zowel in de winkel in Weert als online staat klantbeleving centraal. Over PostNL: PostNL is al ruim 220 jaar de logistieke partner voor consumenten en bedrijven. Vanuit onze ervaring en inzichten in logistiek ondersteunen we webshops met slimme oplossingen voor verzenden, ontvangen, retouren en fulfilment. Zo helpen we e-commerce groeien door het bestelproces en de klantbeleving steeds makkelijker, sneller en betrouwbaarder te maken.
Yorick Lequin

Business Development Manager (PostNL)

Linkedin Meer over deze spreker
Veel webshops verliezen klanten in de laatste stap: de checkout. VT Mode wilde graag het bestelproces verbeteren, om het sneller, eenvoudiger, maar vooral ook betrouwbaarder te maken. In deze sessie delen Tommy (VT Mode) en Yorick (PostNL) hun strategie: welke keuzes ze maakten, welke tools ze inzetten en hoe dit leidde tot een checkout die tot 70% sneller is én zorgt voor meer conversie en klanttevredenheid. Je ontdekt hoe merkidentiteit, data en samenwerking samenkomen in een optimale customer journey. Door kritisch te kijken naar het bestelproces wist VT Mode het vertrouwen van hun klanten te vergroten, het invullen van gegevens eenvoudiger en foutloos te maken, en klanten meer keuzevrijheid te bieden bij het bepalen van het bezorgmoment. Dankzij de inzet van de nieuwste checkoutbooster konden zij bovendien het afronden van een bestelling voor hun klanten aanzienlijk versnellen: tot wel 70% sneller dan voorheen. Tommy en Yorick vertellen welke overwegingen hierbij een rol speelden, hoe de samenwerking met PostNL is verlopen en welke resultaten dit opleverde op het gebied van snelheid, gebruiksgemak en klantbeleving. Ook laat Tommy zien hoe deze optimalisaties passen bij de merkidentiteit van VT Mode. Benieuwd naar de praktijkervaringen, concrete learnings en de resultaten? Kom luisteren naar het verhaal van VT Mode en ontdek hoe een doordachte checkout tot verbeterde resultaten leidt. Over VT Mode: VT Mode is een familiebedrijf met ruim vijftig jaar ervaring in dames- en herenmode. Met een passie voor vernieuwen, persoonlijke service en een verrassende collectie is VT Mode uitgegroeid tot een vertrouwd adres voor meerdere generaties. Zowel in de winkel in Weert als online staat klantbeleving centraal. Over PostNL: PostNL is al ruim 220 jaar de logistieke partner voor consumenten en bedrijven. Vanuit onze ervaring en inzichten in logistiek ondersteunen we webshops met slimme oplossingen voor verzenden, ontvangen, retouren en fulfilment. Zo helpen we e-commerce groeien door het bestelproces en de klantbeleving steeds makkelijker, sneller en betrouwbaarder te maken.
Veel webshops verliezen klanten in de laatste stap: de checkout. VT Mode wilde graag het bestelproces verbeteren, om het sneller, eenvoudiger, maar vooral ook betrouwbaarder te maken. In deze sessie delen Tommy (VT Mode) en Yorick (PostNL) hun strategie: welke keuzes ze maakten, welke tools ze inzetten en hoe dit leidde tot een checkout die tot 70% sneller is én zorgt voor meer conversie en klanttevredenheid. Je ontdekt hoe merkidentiteit, data en samenwerking samenkomen in een optimale customer journey. Door kritisch te kijken naar het bestelproces wist VT Mode het vertrouwen van hun klanten te vergroten, het invullen van gegevens eenvoudiger en foutloos te maken, en klanten meer keuzevrijheid te bieden bij het bepalen van het bezorgmoment. Dankzij de inzet van de nieuwste checkoutbooster konden zij bovendien het afronden van een bestelling voor hun klanten aanzienlijk versnellen: tot wel 70% sneller dan voorheen. Tommy en Yorick vertellen welke overwegingen hierbij een rol speelden, hoe de samenwerking met PostNL is verlopen en welke resultaten dit opleverde op het gebied van snelheid, gebruiksgemak en klantbeleving. Ook laat Tommy zien hoe deze optimalisaties passen bij de merkidentiteit van VT Mode. Benieuwd naar de praktijkervaringen, concrete learnings en de resultaten? Kom luisteren naar het verhaal van VT Mode en ontdek hoe een doordachte checkout tot verbeterde resultaten leidt. Over VT Mode: VT Mode is een familiebedrijf met ruim vijftig jaar ervaring in dames- en herenmode. Met een passie voor vernieuwen, persoonlijke service en een verrassende collectie is VT Mode uitgegroeid tot een vertrouwd adres voor meerdere generaties. Zowel in de winkel in Weert als online staat klantbeleving centraal. Over PostNL: PostNL is al ruim 220 jaar de logistieke partner voor consumenten en bedrijven. Vanuit onze ervaring en inzichten in logistiek ondersteunen we webshops met slimme oplossingen voor verzenden, ontvangen, retouren en fulfilment. Zo helpen we e-commerce groeien door het bestelproces en de klantbeleving steeds makkelijker, sneller en betrouwbaarder te maken.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets