Volledige marketinganalyses in 30 seconden: Otrium test Billy Grace Agentic AI
Philip Sonneveldt
Head of User Acquisition (Otrium)
Bij Otrium was dat aanleiding om hun analyseproces anders in te richten en te experimenteren met een agentic AI-gedreven aanpak. In deze sessie laten zij zien hoe dit in de praktijk is toegepast en welke inzichten dat opleverde voor hun marketingbeslissingen.
Je hoort hoe dat werkt, krijgt voorbeelden die je zelf kunt toepassen, en inzichten waar je morgen mee aan de slag kunt.
Lily Mineur
Product Manager (Billy Grace)
Bij Otrium was dat aanleiding om hun analyseproces anders in te richten en te experimenteren met een agentic AI-gedreven aanpak. In deze sessie laten zij zien hoe dit in de praktijk is toegepast en welke inzichten dat opleverde voor hun marketingbeslissingen.
Je hoort hoe dat werkt, krijgt voorbeelden die je zelf kunt toepassen, en inzichten waar je morgen mee aan de slag kunt.
Bij Otrium was dat aanleiding om hun analyseproces anders in te richten en te experimenteren met een agentic AI-gedreven aanpak. In deze sessie laten zij zien hoe dit in de praktijk is toegepast en welke inzichten dat opleverde voor hun marketingbeslissingen.
Je hoort hoe dat werkt, krijgt voorbeelden die je zelf kunt toepassen, en inzichten waar je morgen mee aan de slag kunt.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven