Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Verduurzamen én groeien? Decathlon's circulaire transitie

Woensdag 16:15 - 16:45
Lezingenzaal 7
Freek Snijders

Sustainability Leader Digital (Decathlon)

Linkedin Meer over deze spreker
Circulaire businessmodellen zijn cruciaal om de CO2-uitstoot van Decathlon drastisch te verminderen én zorgen voor nieuwe inkomsten. Freek Snijders, Sustainability Leader Digital bij Decathlon, vertelt hoe de sportretailer haar klimaatimpact vermindert door onder andere circulaire businessmodellen op te schalen met als doel €1 miljard circulaire omzet in 2026 (Decathlon wereldwijd). Je ontdekt hoe de grootste impactgebieden van een retailer worden omgebogen tot een winstgevende, duurzamere formule. Wat je leert en direct kunt implementeren: - Implementeer een strategie voor je huidige productaanbod: Krijg inzicht in Decathlon's ecodesign project voor nieuwe producten die een lagere milieu-impact hebben. - Schaal circulaire modellen: Leer de stappen voor het lanceren en opschalen van circulaire business modellen zoals reparatie, tweedehands, en verhuur. - Optimaliseer de circulaire klantreis: Ontdek hoe je de ‘circulaire klant’ identificeert en activeert: een klant die waardevoller is dan de gemiddelde Decathlon-klant. Je gaat naar huis met een actiegericht inzicht in hoe jouw webshop haar CO2-uitstoot kan reduceren en tegelijkertijd nieuwe inkomstenstromen genereert.
Circulaire businessmodellen zijn cruciaal om de CO2-uitstoot van Decathlon drastisch te verminderen én zorgen voor nieuwe inkomsten. Freek Snijders, Sustainability Leader Digital bij Decathlon, vertelt hoe de sportretailer haar klimaatimpact vermindert door onder andere circulaire businessmodellen op te schalen met als doel €1 miljard circulaire omzet in 2026 (Decathlon wereldwijd). Je ontdekt hoe de grootste impactgebieden van een retailer worden omgebogen tot een winstgevende, duurzamere formule. Wat je leert en direct kunt implementeren: - Implementeer een strategie voor je huidige productaanbod: Krijg inzicht in Decathlon's ecodesign project voor nieuwe producten die een lagere milieu-impact hebben. - Schaal circulaire modellen: Leer de stappen voor het lanceren en opschalen van circulaire business modellen zoals reparatie, tweedehands, en verhuur. - Optimaliseer de circulaire klantreis: Ontdek hoe je de ‘circulaire klant’ identificeert en activeert: een klant die waardevoller is dan de gemiddelde Decathlon-klant. Je gaat naar huis met een actiegericht inzicht in hoe jouw webshop haar CO2-uitstoot kan reduceren en tegelijkertijd nieuwe inkomstenstromen genereert.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets