Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Van winkelmandje tot wieg: succesvol inspelen op complexe koopbeslissingen

Woensdag 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 9
Jurryt van Arend

Director Digital & Customer Experience (JOOLZ)

Linkedin Meer over deze spreker
In deze presentatie duiken we in het complexe beslissingsproces van ouders bij de aanschaf van premium (baby)producten. Aan de hand van praktijkvoorbeelden laat Joolz zien hoe UX- en CX-strategieën worden ingezet om vertrouwen en loyaliteit te winnen. Denk aan het belang van personalisatie, reviews, rijke content, community-building en het aanbod van service kanalen om de customer journey te optimaliseren. Ontdek hoe je een digitale ervaring creëert die aansluit bij de behoeften van ouders en resulteert in hogere conversies en klanttevredenheid.
In deze presentatie duiken we in het complexe beslissingsproces van ouders bij de aanschaf van premium (baby)producten. Aan de hand van praktijkvoorbeelden laat Joolz zien hoe UX- en CX-strategieën worden ingezet om vertrouwen en loyaliteit te winnen. Denk aan het belang van personalisatie, reviews, rijke content, community-building en het aanbod van service kanalen om de customer journey te optimaliseren. Ontdek hoe je een digitale ervaring creëert die aansluit bij de behoeften van ouders en resulteert in hogere conversies en klanttevredenheid.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets