Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Sponsoren

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Sponsoren

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Van inzicht naar impact: Kooymans digitale transformatie blauwdruk in het AI-tijdperk

Woensdag 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 3
Michael de Groot

Manager Ecommerce (Kooyman)

Linkedin Meer over deze spreker

Kooyman is de DIY retailer van de Caribbean en richt zich op zowel de B2C als de B2B markt, met als doel om binnen vijf jaar het Multichannel voorbeeld van de Caribbean te zijn. Toen na twee jaar de basis was gelegd binnen het e-commerce landschap, was het tijd om de rode loper uit te rollen in alle customer journeys.

Om deze ambitie te bewerkstelligen, zocht Kooyman naar een partner die zowel in onderzoek, opzet als uitvoering kon bijdragen in de ambitie en kwam hiervoor uit bij GoMage. We nemen je graag mee hoe we meerdere touchpoints in de ‘customer journey’ weten te realiseren, met een groei in traffic, conversie en AOV. Learnings en handige tips en tricks die voor elke e-commerce organisatie van toepassing zijn.

Kooyman is de DIY retailer van de Caribbean en richt zich op zowel de B2C als de B2B markt, met als doel om binnen vijf jaar het Multichannel voorbeeld van de Caribbean te zijn. Toen na twee jaar de basis was gelegd binnen het e-commerce landschap, was het tijd om de rode loper uit te rollen in alle customer journeys.

Om deze ambitie te bewerkstelligen, zocht Kooyman naar een partner die zowel in onderzoek, opzet als uitvoering kon bijdragen in de ambitie en kwam hiervoor uit bij GoMage. We nemen je graag mee hoe we meerdere touchpoints in de ‘customer journey’ weten te realiseren, met een groei in traffic, conversie en AOV. Learnings en handige tips en tricks die voor elke e-commerce organisatie van toepassing zijn.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets