Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Van Groothandel tot Huiskamer: onze sprong naar D2C-groei

Donderdag 14:45 - 15:15
Lezingenzaal 2
Maarten Dubbelman

Head of Marketing & E-commerce (Zuiver)

Linkedin Meer over deze spreker
De Zuiver Interior Group was altijd stevig verankerd in het B2B-landschap: internationale retailers, distributeurs en partners vormden de ruggengraat van ons businessmodel. Tot de markt verschoof en de consument een directe relatie met onze merken begon te eisen. Dat moment werd het startschot van een grote interne transformatie, commercieel, digitaal én cultureel. In deze presentatie laat ik zien hoe we die stap naar een volwassen D2C-propositie hebben gezet. Van het bouwen van onze platforms tot het herdenken van processen, teams en merkpositionering. Geen theoretisch model, maar een open inkijk in wat er werkt, wat er schuurt en waarom de stap van B2B naar D2C meer is dan “een kanaal erbij”.
De Zuiver Interior Group was altijd stevig verankerd in het B2B-landschap: internationale retailers, distributeurs en partners vormden de ruggengraat van ons businessmodel. Tot de markt verschoof en de consument een directe relatie met onze merken begon te eisen. Dat moment werd het startschot van een grote interne transformatie, commercieel, digitaal én cultureel. In deze presentatie laat ik zien hoe we die stap naar een volwassen D2C-propositie hebben gezet. Van het bouwen van onze platforms tot het herdenken van processen, teams en merkpositionering. Geen theoretisch model, maar een open inkijk in wat er werkt, wat er schuurt en waarom de stap van B2B naar D2C meer is dan “een kanaal erbij”.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets