Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Van 50K naar 1,5 miljoen per maand: hoe wij Safecourt lieten exploderen met influencer gedreven marketing

Woensdag 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 9
Cas Van der Hoeven

Mede-oprichter (Safecourt)

Linkedin Meer over deze spreker
Hoe schaal je een consumentenmerk explosief zonder een gigantisch marketingbudget? Safecourt Kitchen groeide in twee jaar tijd van €50.000 omzet per maand naar ruim €1.500.000 grotendeels dankzij een hypergerichte influencer- en creatorstrategie. In deze lezing nemen Cas en Boyd je mee in het volledige proces achter deze groei. Ze laten zien waarom het kiezen van creators die écht aansluiten bij je doelgroep het verschil maakt tussen leuke content en structurele omzetgroei. Je ontdekt hoe Safecourt een netwerk van creators bouwde die niet alleen bereik genereren, maar vooral: vertrouwen, herkenning en herhaalaankopen. Daarnaast leggen ze uit hoe je influencer content omzet naar performance marketing: variaties bouwen, hooks testen, LTV verhogen, cross-channel doorvertalen en campagnes schaalbaar maken. Ook delen ze eerlijk waar zij onderweg tegenaan liepen van mislukte samenwerkingen tot doorbraakmomenten en hoe ze dat vertaalden naar een systeem dat werkt voor elke productlancering. Deze sessie is voor iedereen die influencer-marketing niet langer als “branding” wil zien, maar als een bewezen motor voor winstgevende schaalbaarheid, merkbekendheid en langdurige klantrelaties.
Boyd De Zwart

Mede-oprichter (Safecourt)

Linkedin Meer over deze spreker
Hoe schaal je een consumentenmerk explosief zonder een gigantisch marketingbudget? Safecourt Kitchen groeide in twee jaar tijd van €50.000 omzet per maand naar ruim €1.500.000 grotendeels dankzij een hypergerichte influencer- en creatorstrategie. In deze lezing nemen Cas en Boyd je mee in het volledige proces achter deze groei. Ze laten zien waarom het kiezen van creators die écht aansluiten bij je doelgroep het verschil maakt tussen leuke content en structurele omzetgroei. Je ontdekt hoe Safecourt een netwerk van creators bouwde die niet alleen bereik genereren, maar vooral: vertrouwen, herkenning en herhaalaankopen. Daarnaast leggen ze uit hoe je influencer content omzet naar performance marketing: variaties bouwen, hooks testen, LTV verhogen, cross-channel doorvertalen en campagnes schaalbaar maken. Ook delen ze eerlijk waar zij onderweg tegenaan liepen van mislukte samenwerkingen tot doorbraakmomenten en hoe ze dat vertaalden naar een systeem dat werkt voor elke productlancering. Deze sessie is voor iedereen die influencer-marketing niet langer als “branding” wil zien, maar als een bewezen motor voor winstgevende schaalbaarheid, merkbekendheid en langdurige klantrelaties.
Hoe schaal je een consumentenmerk explosief zonder een gigantisch marketingbudget? Safecourt Kitchen groeide in twee jaar tijd van €50.000 omzet per maand naar ruim €1.500.000 grotendeels dankzij een hypergerichte influencer- en creatorstrategie. In deze lezing nemen Cas en Boyd je mee in het volledige proces achter deze groei. Ze laten zien waarom het kiezen van creators die écht aansluiten bij je doelgroep het verschil maakt tussen leuke content en structurele omzetgroei. Je ontdekt hoe Safecourt een netwerk van creators bouwde die niet alleen bereik genereren, maar vooral: vertrouwen, herkenning en herhaalaankopen. Daarnaast leggen ze uit hoe je influencer content omzet naar performance marketing: variaties bouwen, hooks testen, LTV verhogen, cross-channel doorvertalen en campagnes schaalbaar maken. Ook delen ze eerlijk waar zij onderweg tegenaan liepen van mislukte samenwerkingen tot doorbraakmomenten en hoe ze dat vertaalden naar een systeem dat werkt voor elke productlancering. Deze sessie is voor iedereen die influencer-marketing niet langer als “branding” wil zien, maar als een bewezen motor voor winstgevende schaalbaarheid, merkbekendheid en langdurige klantrelaties.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets