Van 0 naar 130 A/B-testen: zo bouw je een testprogramma met impact
Donderdag 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 5
Wesley Singh
CRO Lead (BBQ Experience Center)
In 2022 begon BBQ Experience Center met het experimenteren op de website. Het doel? Continu blijven leren over de bezoekers en op basis van data de juiste beslissingen nemen. Inmiddels zijn we meer dan 130 A/B testen verder en is het testprogramma uitgeroeid tot een belangrijke groeimotor binnen de organisatie.
Wat zijn door de jaren heen de grootste lessen geweest die hebben gezorgd voor A/B testen met échte impact? Wesley Singh, vanaf dag 1 betrokken bij het CRO programma, deelt de belangrijkste lessen die grote veranderingen teweeg hebben gebracht in de impact van de experimenten.
Met deze praktische lessen kun je na de sessie direct aan de slag om je eigen CRO programma sterker en effectiever te maken.
Wat zijn door de jaren heen de grootste lessen geweest die hebben gezorgd voor A/B testen met échte impact? Wesley Singh, vanaf dag 1 betrokken bij het CRO programma, deelt de belangrijkste lessen die grote veranderingen teweeg hebben gebracht in de impact van de experimenten.
Met deze praktische lessen kun je na de sessie direct aan de slag om je eigen CRO programma sterker en effectiever te maken.
In 2022 begon BBQ Experience Center met het experimenteren op de website. Het doel? Continu blijven leren over de bezoekers en op basis van data de juiste beslissingen nemen. Inmiddels zijn we meer dan 130 A/B testen verder en is het testprogramma uitgeroeid tot een belangrijke groeimotor binnen de organisatie.
Wat zijn door de jaren heen de grootste lessen geweest die hebben gezorgd voor A/B testen met échte impact? Wesley Singh, vanaf dag 1 betrokken bij het CRO programma, deelt de belangrijkste lessen die grote veranderingen teweeg hebben gebracht in de impact van de experimenten.
Met deze praktische lessen kun je na de sessie direct aan de slag om je eigen CRO programma sterker en effectiever te maken.
Wat zijn door de jaren heen de grootste lessen geweest die hebben gezorgd voor A/B testen met échte impact? Wesley Singh, vanaf dag 1 betrokken bij het CRO programma, deelt de belangrijkste lessen die grote veranderingen teweeg hebben gebracht in de impact van de experimenten.
Met deze praktische lessen kun je na de sessie direct aan de slag om je eigen CRO programma sterker en effectiever te maken.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven