Server Side Tracking: zo haal je het maximale uit je First Party Data
Niels Olivier
CEO (TAGGRS)
Door adblockers, de uitfasering van third-party cookies en regelgeving wordt het voor ondernemers lastiger om kwalitatieve websitedata te verzamelen. Het belang van deze data neemt toe, omdat advertentiecampagnes vaker algoritme-gestuurd zijn en afhankelijk worden van betrouwbare gegevens. Hoe haal je het maximale uit je data in een first-party, privacygericht tijdperk?
Server Side Tracking is dé manier. Tegelijkertijd is deze data essentieel om advertentiecampagnes optimaal te laten presteren.
Niels bespreekt waarom Server Side Tracking dé oplossing is voor adverteerders die controle willen houden over hun eigen data en tegelijkertijd willen voldoen aan de privacywetgeving.
Door adblockers, de uitfasering van third-party cookies en regelgeving wordt het voor ondernemers lastiger om kwalitatieve websitedata te verzamelen. Het belang van deze data neemt toe, omdat advertentiecampagnes vaker algoritme-gestuurd zijn en afhankelijk worden van betrouwbare gegevens. Hoe haal je het maximale uit je data in een first-party, privacygericht tijdperk?
Server Side Tracking is dé manier. Tegelijkertijd is deze data essentieel om advertentiecampagnes optimaal te laten presteren.
Niels bespreekt waarom Server Side Tracking dé oplossing is voor adverteerders die controle willen houden over hun eigen data en tegelijkertijd willen voldoen aan de privacywetgeving.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 10.30-11.00 uur
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven