Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Server Side Tracking: zo haal je het maximale uit je First Party Data

Donderdag 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 4
Niels Olivier

CEO (TAGGRS)

Linkedin Meer over deze spreker

Door adblockers, de uitfasering van third-party cookies en regelgeving wordt het voor ondernemers lastiger om kwalitatieve websitedata te verzamelen. Het belang van deze data neemt toe, omdat advertentiecampagnes vaker algoritme-gestuurd zijn en afhankelijk worden van betrouwbare gegevens. Hoe haal je het maximale uit je data in een first-party, privacygericht tijdperk?

Server Side Tracking is dé manier. Tegelijkertijd is deze data essentieel om advertentiecampagnes optimaal te laten presteren.

Niels bespreekt waarom Server Side Tracking dé oplossing is voor adverteerders die controle willen houden over hun eigen data en tegelijkertijd willen voldoen aan de privacywetgeving.

Door adblockers, de uitfasering van third-party cookies en regelgeving wordt het voor ondernemers lastiger om kwalitatieve websitedata te verzamelen. Het belang van deze data neemt toe, omdat advertentiecampagnes vaker algoritme-gestuurd zijn en afhankelijk worden van betrouwbare gegevens. Hoe haal je het maximale uit je data in een first-party, privacygericht tijdperk?

Server Side Tracking is dé manier. Tegelijkertijd is deze data essentieel om advertentiecampagnes optimaal te laten presteren.

Niels bespreekt waarom Server Side Tracking dé oplossing is voor adverteerders die controle willen houden over hun eigen data en tegelijkertijd willen voldoen aan de privacywetgeving.

Bekijk de presentatie

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets