Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Online conversie vs winkelbezoek: waarom Hubo anders durft te zijn

Woensdag 16:15 - 16:45
Lezingenzaal 4
Harrit Boonstra

Head of Marketing & E-commerce (Hubo)

Linkedin Meer over deze spreker

Tijdens deze sessie nemen we je mee in de digitale transformatie van Hubo: een franchiseformule met een uniek spanningsveld. Hubo bestaat uit winkels die variëren van compacte dorpswinkels tot grote bouwmarkten in stedelijke gebieden. Dat maakt onze digitale uitdaging allesbehalve standaard. Want hoe bouw je één online platform dat logisch voelt voor de klant, maar óók werkt voor ondernemers met totaal verschillende winkelgroottes, assortimenten en lokale behoeften?

Hubo kiest voor een opvallende positionering met tegenstrijdige online doelstellingen. In de winkels staat service voorop onder het mom van #hubohelpt. De kennis en expertise van de vakmensen uit de winkel, krijgen een duidelijk plek in de online strategie. De lokale bekendheid in het dorp en de goede mix tussen producten en diensten, maakt Hubo een sterk merk in de DIY-branche. We zijn ook niet voor niets uitgeroepen tot Retailer of the Year 2025-2026 in de categorie bouwmarkten.

In december 2025 lanceerde Hubo een nieuwe website. Tijdens deze lezing laten we zien welke concessies we moesten doen om tot deze eerste versie te komen en waarom die concessies soms pijnlijk, soms slim en soms onvermijdelijk waren. We nemen je mee in de tegenstrijdigheid van Hubo’s online strategie: online conversie vs winkelbezoek. We delen onze doelstellingen en laten zien hoe we in 2026 verder gaan bouwen aan onze digitale winkel.

Sander Kuiper

E-commerce Manager (Hubo)

Meer over deze spreker

Tijdens deze sessie nemen we je mee in de digitale transformatie van Hubo: een franchiseformule met een uniek spanningsveld. Hubo bestaat uit winkels die variëren van compacte dorpswinkels tot grote bouwmarkten in stedelijke gebieden. Dat maakt onze digitale uitdaging allesbehalve standaard. Want hoe bouw je één online platform dat logisch voelt voor de klant, maar óók werkt voor ondernemers met totaal verschillende winkelgroottes, assortimenten en lokale behoeften?

Hubo kiest voor een opvallende positionering met tegenstrijdige online doelstellingen. In de winkels staat service voorop onder het mom van #hubohelpt. De kennis en expertise van de vakmensen uit de winkel, krijgen een duidelijk plek in de online strategie. De lokale bekendheid in het dorp en de goede mix tussen producten en diensten, maakt Hubo een sterk merk in de DIY-branche. We zijn ook niet voor niets uitgeroepen tot Retailer of the Year 2025-2026 in de categorie bouwmarkten.

In december 2025 lanceerde Hubo een nieuwe website. Tijdens deze lezing laten we zien welke concessies we moesten doen om tot deze eerste versie te komen en waarom die concessies soms pijnlijk, soms slim en soms onvermijdelijk waren. We nemen je mee in de tegenstrijdigheid van Hubo’s online strategie: online conversie vs winkelbezoek. We delen onze doelstellingen en laten zien hoe we in 2026 verder gaan bouwen aan onze digitale winkel.

Tijdens deze sessie nemen we je mee in de digitale transformatie van Hubo: een franchiseformule met een uniek spanningsveld. Hubo bestaat uit winkels die variëren van compacte dorpswinkels tot grote bouwmarkten in stedelijke gebieden. Dat maakt onze digitale uitdaging allesbehalve standaard. Want hoe bouw je één online platform dat logisch voelt voor de klant, maar óók werkt voor ondernemers met totaal verschillende winkelgroottes, assortimenten en lokale behoeften?

Hubo kiest voor een opvallende positionering met tegenstrijdige online doelstellingen. In de winkels staat service voorop onder het mom van #hubohelpt. De kennis en expertise van de vakmensen uit de winkel, krijgen een duidelijk plek in de online strategie. De lokale bekendheid in het dorp en de goede mix tussen producten en diensten, maakt Hubo een sterk merk in de DIY-branche. We zijn ook niet voor niets uitgeroepen tot Retailer of the Year 2025-2026 in de categorie bouwmarkten.

In december 2025 lanceerde Hubo een nieuwe website. Tijdens deze lezing laten we zien welke concessies we moesten doen om tot deze eerste versie te komen en waarom die concessies soms pijnlijk, soms slim en soms onvermijdelijk waren. We nemen je mee in de tegenstrijdigheid van Hubo’s online strategie: online conversie vs winkelbezoek. We delen onze doelstellingen en laten zien hoe we in 2026 verder gaan bouwen aan onze digitale winkel.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets