Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Met maatwerkvraagstukken toch kiezen voor een Saas e-commerce platform!

Woensdag 11:15 - 11:45
Lezingenzaal 2
Tim Huijts

Customer Intimacy Lead (Michel Oprey)

Linkedin Meer over deze spreker

Michel Oprey is een toonaangevende B2B leverancier van natuursteen en keramiek. Een organisatie waar de kwaliteit van de producten hoog in het vaandel staat, dit wilde ze ook terugzien in hun online platform.

Tim Huijts, Customer Intimacy Lead bij Michel Oprey, zet zich in voor een klantbeleving op het hoogste niveau en heeft vanuit dit oogpunt, als projectlead, de keuze gemaakt voor het SaaS-platform CloudSuite. Tim ziet de kans om met een compact marketingteam direct te kunnen profiteren en mee te groeien op de vele functionaliteiten, beschikbaar op een platform specifiek voor groothandels.

Uiteraard waren er ook uitdagingen, zoals het tonen van QR codes en klant specifieke prijzen uit het ERP. Samen met X-com, als digital commerce partner, is het vraagstuk vanuit een frisse invalshoek bekeken, waardoor het platform met een maatwerkcomponent is uitgebreid met behoud van de voordelen van SaaS.

Op woensdag 2 april nemen Tim van Michel Oprey en Loekie van der Sterren van X-com jullie mee in de voor- en nadelen van zowel een maatwerkvraagstuk in een Saas e-commerce platform als het partnerschap tussen klant, partner en platform.

Loekie van der Sterren

COO (X-com)

Linkedin Meer over deze spreker

Michel Oprey is een toonaangevende B2B leverancier van natuursteen en keramiek. Een organisatie waar de kwaliteit van de producten hoog in het vaandel staat, dit wilde ze ook terugzien in hun online platform.

Tim Huijts, Customer Intimacy Lead bij Michel Oprey, zet zich in voor een klantbeleving op het hoogste niveau en heeft vanuit dit oogpunt, als projectlead, de keuze gemaakt voor het SaaS-platform CloudSuite. Tim ziet de kans om met een compact marketingteam direct te kunnen profiteren en mee te groeien op de vele functionaliteiten, beschikbaar op een platform specifiek voor groothandels.

Uiteraard waren er ook uitdagingen, zoals het tonen van QR codes en klant specifieke prijzen uit het ERP. Samen met X-com, als digital commerce partner, is het vraagstuk vanuit een frisse invalshoek bekeken, waardoor het platform met een maatwerkcomponent is uitgebreid met behoud van de voordelen van SaaS.

Op woensdag 2 april nemen Tim van Michel Oprey en Loekie van der Sterren van X-com jullie mee in de voor- en nadelen van zowel een maatwerkvraagstuk in een Saas e-commerce platform als het partnerschap tussen klant, partner en platform.

Michel Oprey is een toonaangevende B2B leverancier van natuursteen en keramiek. Een organisatie waar de kwaliteit van de producten hoog in het vaandel staat, dit wilde ze ook terugzien in hun online platform.

Tim Huijts, Customer Intimacy Lead bij Michel Oprey, zet zich in voor een klantbeleving op het hoogste niveau en heeft vanuit dit oogpunt, als projectlead, de keuze gemaakt voor het SaaS-platform CloudSuite. Tim ziet de kans om met een compact marketingteam direct te kunnen profiteren en mee te groeien op de vele functionaliteiten, beschikbaar op een platform specifiek voor groothandels.

Uiteraard waren er ook uitdagingen, zoals het tonen van QR codes en klant specifieke prijzen uit het ERP. Samen met X-com, als digital commerce partner, is het vraagstuk vanuit een frisse invalshoek bekeken, waardoor het platform met een maatwerkcomponent is uitgebreid met behoud van de voordelen van SaaS.

Op woensdag 2 april nemen Tim van Michel Oprey en Loekie van der Sterren van X-com jullie mee in de voor- en nadelen van zowel een maatwerkvraagstuk in een Saas e-commerce platform als het partnerschap tussen klant, partner en platform.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets