Merkidentiteit boven techniek: de transformatie van Orangebag
Woensdag 11:15 - 11:45
Lezingenzaal 5
Arlette Huisman
CEO (Orangebag)
"We optimaliseren elkaar allemaal na: dezelfde knoppen, dezelfde filters, dezelfde standaard grids."
In een tijd waarin veel webshops op elkaar beginnen te lijken, durfde Orangebag te kiezen voor een andere route. In Fashion werkt de standaard 'best practice' namelijk niet;daar draait alles om emotie en identiteit.
Arlette Huisman (CEO) neemt je mee in de transformatie van Orangebag naar een 'versie 2.0'. Ontdek hoe ze afscheid namen van het gevoel van een "digitaal magazijn" en een platform bouwden dat voelt als een Personal Shopper. Een eerlijk verhaal over hoe je de techniek weer ondergeschikt maakt aan de beleving, en niet andersom. Leer hoe je je UX laat leiden door je merk en ontsnap aan de eenheidsworst.
In een tijd waarin veel webshops op elkaar beginnen te lijken, durfde Orangebag te kiezen voor een andere route. In Fashion werkt de standaard 'best practice' namelijk niet;daar draait alles om emotie en identiteit.
Arlette Huisman (CEO) neemt je mee in de transformatie van Orangebag naar een 'versie 2.0'. Ontdek hoe ze afscheid namen van het gevoel van een "digitaal magazijn" en een platform bouwden dat voelt als een Personal Shopper. Een eerlijk verhaal over hoe je de techniek weer ondergeschikt maakt aan de beleving, en niet andersom. Leer hoe je je UX laat leiden door je merk en ontsnap aan de eenheidsworst.
"We optimaliseren elkaar allemaal na: dezelfde knoppen, dezelfde filters, dezelfde standaard grids."
In een tijd waarin veel webshops op elkaar beginnen te lijken, durfde Orangebag te kiezen voor een andere route. In Fashion werkt de standaard 'best practice' namelijk niet;daar draait alles om emotie en identiteit.
Arlette Huisman (CEO) neemt je mee in de transformatie van Orangebag naar een 'versie 2.0'. Ontdek hoe ze afscheid namen van het gevoel van een "digitaal magazijn" en een platform bouwden dat voelt als een Personal Shopper. Een eerlijk verhaal over hoe je de techniek weer ondergeschikt maakt aan de beleving, en niet andersom. Leer hoe je je UX laat leiden door je merk en ontsnap aan de eenheidsworst.
In een tijd waarin veel webshops op elkaar beginnen te lijken, durfde Orangebag te kiezen voor een andere route. In Fashion werkt de standaard 'best practice' namelijk niet;daar draait alles om emotie en identiteit.
Arlette Huisman (CEO) neemt je mee in de transformatie van Orangebag naar een 'versie 2.0'. Ontdek hoe ze afscheid namen van het gevoel van een "digitaal magazijn" en een platform bouwden dat voelt als een Personal Shopper. Een eerlijk verhaal over hoe je de techniek weer ondergeschikt maakt aan de beleving, en niet andersom. Leer hoe je je UX laat leiden door je merk en ontsnap aan de eenheidsworst.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven