Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Meer impact met guided selling: Hoe Veneta hun bezoekers laat kiezen én kopen!

Woensdag 12:00 - 12:30
Lezingenzaal 5
Anniek van Vulpen

Head of Customer Success (Aiden)

Linkedin Meer over deze spreker

Bij Veneta staat experimentatie en optimalisatie centraal in hun succesverhaal. In deze presentatie nemen we je mee in twee experimenten.

Experiment 1: Het versterken van guided selling door overtuigingskracht

Experiment 2: Het verkennen van nieuwe klantreizen om het bereik van guided selling te vergroten

Samen met Aiden laat Veneta zien hoe keuzehulpen zorgt voor meer conversies en blije klanten. Kom langs, want betere conversies beginnen bij slimme keuzes.

Dylan Bisschop

CRO specialist (Veneta)

Linkedin Meer over deze spreker

Bij Veneta staat experimentatie en optimalisatie centraal in hun succesverhaal. In deze presentatie nemen we je mee in twee experimenten.

Experiment 1: Het versterken van guided selling door overtuigingskracht

Experiment 2: Het verkennen van nieuwe klantreizen om het bereik van guided selling te vergroten

Samen met Aiden laat Veneta zien hoe keuzehulpen zorgt voor meer conversies en blije klanten. Kom langs, want betere conversies beginnen bij slimme keuzes.

Bij Veneta staat experimentatie en optimalisatie centraal in hun succesverhaal. In deze presentatie nemen we je mee in twee experimenten.

Experiment 1: Het versterken van guided selling door overtuigingskracht

Experiment 2: Het verkennen van nieuwe klantreizen om het bereik van guided selling te vergroten

Samen met Aiden laat Veneta zien hoe keuzehulpen zorgt voor meer conversies en blije klanten. Kom langs, want betere conversies beginnen bij slimme keuzes.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets