Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Marktplaats als marketingkanaal: zo zorgt HEMA voor online groei

Woensdag 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 4
Philip Lasance

Affiliate Marketeer (HEMA)

Linkedin Meer over deze spreker

In een competitieve online wereld staan veel retailers voor dezelfde uitdagingen: hoe bereik je nieuwe doelgroepen, maak je impact met een beperkt marketingbudget en blijf je relevant te midden van een breder en diepgaander assortiment van concurrenten?

Tijdens deze lezing duiken we in hoe een merk als HEMA deze uitdagingen heeft aangepakt. Je hoort waarom zij al acht jaar adverteren op Marktplaats en hoe dit platform, voornamelijk bekend van het tweedehands aanbod, een verrassend effectief kanaal kan zijn voor nieuwe en duurzame klanten.

Wat kun je leren? Je krijgt inzicht in hoe je strategisch kiest op welke platformen je aanwezig moet zijn, hoe je met beperkte middelen een groot verschil maakt en hoe je je advertentiecampagnes kunt afstemmen op bewuste consumenten. Dit verhaal biedt concrete handvatten voor bedrijven die, net als HEMA, slimme keuzes willen maken in een competitieve markt. Laat je inspireren door een strategie die werkt, ook zonder ongelimiteerd budget.

Tommy de Geus

New Business Manager (Marktplaats)

Linkedin Meer over deze spreker

In een competitieve online wereld staan veel retailers voor dezelfde uitdagingen: hoe bereik je nieuwe doelgroepen, maak je impact met een beperkt marketingbudget en blijf je relevant te midden van een breder en diepgaander assortiment van concurrenten?

Tijdens deze lezing duiken we in hoe een merk als HEMA deze uitdagingen heeft aangepakt. Je hoort waarom zij al acht jaar adverteren op Marktplaats en hoe dit platform, voornamelijk bekend van het tweedehands aanbod, een verrassend effectief kanaal kan zijn voor nieuwe en duurzame klanten.

Wat kun je leren? Je krijgt inzicht in hoe je strategisch kiest op welke platformen je aanwezig moet zijn, hoe je met beperkte middelen een groot verschil maakt en hoe je je advertentiecampagnes kunt afstemmen op bewuste consumenten. Dit verhaal biedt concrete handvatten voor bedrijven die, net als HEMA, slimme keuzes willen maken in een competitieve markt. Laat je inspireren door een strategie die werkt, ook zonder ongelimiteerd budget.

In een competitieve online wereld staan veel retailers voor dezelfde uitdagingen: hoe bereik je nieuwe doelgroepen, maak je impact met een beperkt marketingbudget en blijf je relevant te midden van een breder en diepgaander assortiment van concurrenten?

Tijdens deze lezing duiken we in hoe een merk als HEMA deze uitdagingen heeft aangepakt. Je hoort waarom zij al acht jaar adverteren op Marktplaats en hoe dit platform, voornamelijk bekend van het tweedehands aanbod, een verrassend effectief kanaal kan zijn voor nieuwe en duurzame klanten.

Wat kun je leren? Je krijgt inzicht in hoe je strategisch kiest op welke platformen je aanwezig moet zijn, hoe je met beperkte middelen een groot verschil maakt en hoe je je advertentiecampagnes kunt afstemmen op bewuste consumenten. Dit verhaal biedt concrete handvatten voor bedrijven die, net als HEMA, slimme keuzes willen maken in een competitieve markt. Laat je inspireren door een strategie die werkt, ook zonder ongelimiteerd budget.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets