Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2025

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2025

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Marketing voor iedereen: Zo bedien je consumenten én zakelijke klanten

Donderdag 14:15 - 15:00
Roundtable 2
Zoë Nunumete

B2B Marketeer (The Chesterfield Brand)

Linkedin Meer over deze spreker
Tijdens de Webwinkel Vakdagen hosten Avelon Hoving en Zoë Nunumete van The Chesterfield Brand een inspirerende roundtable sessie over het balanceren van B2C- en B2B-marketingstrategieën. Hoe weet een familiebedrijf te blijven groeien in een competitieve markt? Avelon en Zoë geven een exclusief kijkje in de marketingaanpak van The Chesterfield Brand en laten zien hoe zij inspelen op innovatie, trends en ontwikkelingen om zowel consumenten als zakelijke klanten te bereiken.

Aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden bespreken zij hoe het merk zijn strategieën afstemt op de specifieke behoeften van beide doelgroepen. Van onderscheidende campagnes tot het bouwen van een merkidentiteit die universeel aanspreekt: deze sessie biedt waardevolle inzichten voor iedereen die effectief wil schakelen tussen B2C- en B2B-marketing. Sluit aan, stel je vragen en ontdek hoe je twee werelden kunt combineren zonder concessies te doen aan je merk.
Avelon Hoving

Marketingmanager (The Chesterfield Brand)

Linkedin Meer over deze spreker
Tijdens de Webwinkel Vakdagen hosten Avelon Hoving en Zoë Nunumete van The Chesterfield Brand een inspirerende roundtable sessie over het balanceren van B2C- en B2B-marketingstrategieën. Hoe weet een familiebedrijf te blijven groeien in een competitieve markt? Avelon en Zoë geven een exclusief kijkje in de marketingaanpak van The Chesterfield Brand en laten zien hoe zij inspelen op innovatie, trends en ontwikkelingen om zowel consumenten als zakelijke klanten te bereiken.

Aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden bespreken zij hoe het merk zijn strategieën afstemt op de specifieke behoeften van beide doelgroepen. Van onderscheidende campagnes tot het bouwen van een merkidentiteit die universeel aanspreekt: deze sessie biedt waardevolle inzichten voor iedereen die effectief wil schakelen tussen B2C- en B2B-marketing. Sluit aan, stel je vragen en ontdek hoe je twee werelden kunt combineren zonder concessies te doen aan je merk.
Tijdens de Webwinkel Vakdagen hosten Avelon Hoving en Zoë Nunumete van The Chesterfield Brand een inspirerende roundtable sessie over het balanceren van B2C- en B2B-marketingstrategieën. Hoe weet een familiebedrijf te blijven groeien in een competitieve markt? Avelon en Zoë geven een exclusief kijkje in de marketingaanpak van The Chesterfield Brand en laten zien hoe zij inspelen op innovatie, trends en ontwikkelingen om zowel consumenten als zakelijke klanten te bereiken.

Aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden bespreken zij hoe het merk zijn strategieën afstemt op de specifieke behoeften van beide doelgroepen. Van onderscheidende campagnes tot het bouwen van een merkidentiteit die universeel aanspreekt: deze sessie biedt waardevolle inzichten voor iedereen die effectief wil schakelen tussen B2C- en B2B-marketing. Sluit aan, stel je vragen en ontdek hoe je twee werelden kunt combineren zonder concessies te doen aan je merk.
Bekijk de presentatie

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets