Marketing voor iedereen: Zo bedien je consumenten én zakelijke klanten
Zoë Nunumete
B2B Marketeer (The Chesterfield Brand)
Aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden bespreken zij hoe het merk zijn strategieën afstemt op de specifieke behoeften van beide doelgroepen. Van onderscheidende campagnes tot het bouwen van een merkidentiteit die universeel aanspreekt: deze sessie biedt waardevolle inzichten voor iedereen die effectief wil schakelen tussen B2C- en B2B-marketing. Sluit aan, stel je vragen en ontdek hoe je twee werelden kunt combineren zonder concessies te doen aan je merk.
Avelon Hoving
Marketingmanager (The Chesterfield Brand)
Aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden bespreken zij hoe het merk zijn strategieën afstemt op de specifieke behoeften van beide doelgroepen. Van onderscheidende campagnes tot het bouwen van een merkidentiteit die universeel aanspreekt: deze sessie biedt waardevolle inzichten voor iedereen die effectief wil schakelen tussen B2C- en B2B-marketing. Sluit aan, stel je vragen en ontdek hoe je twee werelden kunt combineren zonder concessies te doen aan je merk.
Aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden bespreken zij hoe het merk zijn strategieën afstemt op de specifieke behoeften van beide doelgroepen. Van onderscheidende campagnes tot het bouwen van een merkidentiteit die universeel aanspreekt: deze sessie biedt waardevolle inzichten voor iedereen die effectief wil schakelen tussen B2C- en B2B-marketing. Sluit aan, stel je vragen en ontdek hoe je twee werelden kunt combineren zonder concessies te doen aan je merk.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 10.30-11.00 uur
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven