Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Malelions en de kracht van de community

Woensdag 12:00 - 12:45
Keynote
Thijs Offermeijer

Oprichter en eigenaar (Malelions)

Meer over deze spreker
In amper zeven jaar tijd is Malelions een gevestigd modelabel geworden. Het merk is te koop in honderden winkels in binnen- en buitenland, op de eigen website en via verschillende online platforms. Het groeit als kool, op eigen kracht. Behalve streetwear verkoopt Malelions inmiddels ook business-, casual- en sportkleding, voor het hele gezin. 

Op de Webwinkel Vakdagen vertelt oprichter en CEO Thijs Offermeijer hoe hij een sweet spot vond in het middensegment. De marketeer in hart en nieren zag al vroeg de mogelijkheden van social media. Hij zette ze volop in om een community rondom Malelions te creëren, die dagelijks wordt gevoed. Ruim honderd ambassadeurs bouwen mee aan het merk.

Offermeijer ziet overal ondernemerskansen en weet die te benutten dankzij een uitgebreid netwerk van winkelpartners, een grote schare fans en aandacht voor nieuwe technische mogelijkheden. Ook belangrijk voor het succes: bepaalde dingen juist niet doen.

Thijs Offermeijer (31) deelt zijn do’s en don’ts in een interview op de Webwinkel Vakdagen. Ook vertelt hij hoe hij met Lions Fashion Group (LFG) nieuwe groeipaden inslaat.
In amper zeven jaar tijd is Malelions een gevestigd modelabel geworden. Het merk is te koop in honderden winkels in binnen- en buitenland, op de eigen website en via verschillende online platforms. Het groeit als kool, op eigen kracht. Behalve streetwear verkoopt Malelions inmiddels ook business-, casual- en sportkleding, voor het hele gezin. 

Op de Webwinkel Vakdagen vertelt oprichter en CEO Thijs Offermeijer hoe hij een sweet spot vond in het middensegment. De marketeer in hart en nieren zag al vroeg de mogelijkheden van social media. Hij zette ze volop in om een community rondom Malelions te creëren, die dagelijks wordt gevoed. Ruim honderd ambassadeurs bouwen mee aan het merk.

Offermeijer ziet overal ondernemerskansen en weet die te benutten dankzij een uitgebreid netwerk van winkelpartners, een grote schare fans en aandacht voor nieuwe technische mogelijkheden. Ook belangrijk voor het succes: bepaalde dingen juist niet doen.

Thijs Offermeijer (31) deelt zijn do’s en don’ts in een interview op de Webwinkel Vakdagen. Ook vertelt hij hoe hij met Lions Fashion Group (LFG) nieuwe groeipaden inslaat.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets