Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Kostenefficiënt innoveren bij Wehkamp Retail Group

Woensdag 14:30 - 15:15
Keynote zaal
Frans Falize

Chief Operating Officer (Wehkamp Retail Group)

Linkedin Meer over deze spreker
Wehkamp is een van de meest iconische e-commercemerken van Nederland. Al in 1995 verwerkte het bedrijf zijn eerste online bestelling, en sindsdien is Wehkamp uitgegroeid tot een pionier in fulfilment en het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Met meer dan 73 jaar ervaring in bestel- en thuisbezorging is Wehkamp een toonaangevende speler die innovatie en klantgerichtheid moeiteloos combineert.

Hoe heeft het nieuwe retourbeleid – waarbij klanten een kleine bijdrage betalen per geretourneerd artikel – bijgedragen aan het verlagen van het retourpercentage? Wat komt er kijken bij de integratie van nieuwe merken in één gestroomlijnd fulfilmentproces? Waarom wordt inmiddels 40% van de pakketten van Wehkamp Retail Group afgeleverd bij een pickup point? En hoe kun je een klantcontactcenter efficiënter inrichten zonder de klantbeleving uit het oog te verliezen?

Wehkamp geeft inzicht in zijn strategische keuzes en operationele innovaties. En hoe ziet het de toekomst voor dit toonaangevende e-commercemerk? Operational excellence is de rode draad in de aanpak van Frans Falize, COO van Wehkamp Retail Group. In zijn sessie deelt hij het inspirerende verhaal achter Wehkamp: de overtuigingen van het bedrijf op het gebied van duurzaamheid en kostenreductie, en de praktische stappen die zijn gezet om processen te blijven verbeteren.

Wehkamp laat zien hoe innovatie en kostenbesparing hand in hand kunnen gaan, terwijl het bedrijf blijft inspelen op de veranderende behoeften van de klant.
Wehkamp is een van de meest iconische e-commercemerken van Nederland. Al in 1995 verwerkte het bedrijf zijn eerste online bestelling, en sindsdien is Wehkamp uitgegroeid tot een pionier in fulfilment en het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Met meer dan 73 jaar ervaring in bestel- en thuisbezorging is Wehkamp een toonaangevende speler die innovatie en klantgerichtheid moeiteloos combineert.

Hoe heeft het nieuwe retourbeleid – waarbij klanten een kleine bijdrage betalen per geretourneerd artikel – bijgedragen aan het verlagen van het retourpercentage? Wat komt er kijken bij de integratie van nieuwe merken in één gestroomlijnd fulfilmentproces? Waarom wordt inmiddels 40% van de pakketten van Wehkamp Retail Group afgeleverd bij een pickup point? En hoe kun je een klantcontactcenter efficiënter inrichten zonder de klantbeleving uit het oog te verliezen?

Wehkamp geeft inzicht in zijn strategische keuzes en operationele innovaties. En hoe ziet het de toekomst voor dit toonaangevende e-commercemerk? Operational excellence is de rode draad in de aanpak van Frans Falize, COO van Wehkamp Retail Group. In zijn sessie deelt hij het inspirerende verhaal achter Wehkamp: de overtuigingen van het bedrijf op het gebied van duurzaamheid en kostenreductie, en de praktische stappen die zijn gezet om processen te blijven verbeteren.

Wehkamp laat zien hoe innovatie en kostenbesparing hand in hand kunnen gaan, terwijl het bedrijf blijft inspelen op de veranderende behoeften van de klant.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets