Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Internationale groei made easy: technologie, strategie & online marketing voor webwinkels

Donderdag 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 3
Niels Arts

Cofounder (Clonable)

Linkedin Meer over deze spreker

De groei van webwinkels stopt niet bij landsgrenzen. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw webwinkel succesvol nieuwe markten betreedt zonder dat het een ingewikkeld, tijdrovend en kostbaar proces wordt? In deze presentatie bieden Clonable en OMA een praktische handleiding om internationale groei haalbaar en schaalbaar te maken.

Niels Arts van Clonable bespreekt hoe je met behulp van slimme SaaS-technologie een kopie van je bestaande website kunt maken en deze automatisch kunt vertalen en aanpassen aan lokale marktomstandigheden. Dit verlaagt de tijd en kosten voor internationalisatie aanzienlijk en maakt het voor webwinkels mogelijk om zonder grote technische kennis nieuwe markten aan te boren.

Nick Brugman van OMA legt uit welke marketingstrategieën het meest effectief zijn om in nieuwe markten voet aan de grond te krijgen. Denk hierbij aan het optimaliseren van je SEO voor verschillende talen, het aanpassen van je advertenties aan lokale voorkeuren, en het gebruik van data om de juiste doelgroep te bereiken.

Tijdens de sessie leren deelnemers onder andere:

  • Hoe technologie de drempels voor internationalisatie verlaagt
  • Welke marketingaanpak nodig is om lokaal succes te boeken
  • Praktische voorbeelden van succesvolle internationale webshops

Aan het einde van de presentatie hebben deelnemers een concreet stappenplan om hun webwinkel internationaal uit te breiden, zonder grote technische of marketingobstakels. Deze sessie is ideaal voor webwinkels die willen groeien buiten hun huidige grenzen en op zoek zijn naar praktische handvatten om dit snel en effectief te doen.

Nick Brugman- Beijen

Teamlead – SEO Specialist (OMA)

Linkedin Meer over deze spreker

De groei van webwinkels stopt niet bij landsgrenzen. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw webwinkel succesvol nieuwe markten betreedt zonder dat het een ingewikkeld, tijdrovend en kostbaar proces wordt? In deze presentatie bieden Clonable en OMA een praktische handleiding om internationale groei haalbaar en schaalbaar te maken.

Niels Arts van Clonable bespreekt hoe je met behulp van slimme SaaS-technologie een kopie van je bestaande website kunt maken en deze automatisch kunt vertalen en aanpassen aan lokale marktomstandigheden. Dit verlaagt de tijd en kosten voor internationalisatie aanzienlijk en maakt het voor webwinkels mogelijk om zonder grote technische kennis nieuwe markten aan te boren.

Nick Brugman van OMA legt uit welke marketingstrategieën het meest effectief zijn om in nieuwe markten voet aan de grond te krijgen. Denk hierbij aan het optimaliseren van je SEO voor verschillende talen, het aanpassen van je advertenties aan lokale voorkeuren, en het gebruik van data om de juiste doelgroep te bereiken.

Tijdens de sessie leren deelnemers onder andere:

  • Hoe technologie de drempels voor internationalisatie verlaagt
  • Welke marketingaanpak nodig is om lokaal succes te boeken
  • Praktische voorbeelden van succesvolle internationale webshops

Aan het einde van de presentatie hebben deelnemers een concreet stappenplan om hun webwinkel internationaal uit te breiden, zonder grote technische of marketingobstakels. Deze sessie is ideaal voor webwinkels die willen groeien buiten hun huidige grenzen en op zoek zijn naar praktische handvatten om dit snel en effectief te doen.

De groei van webwinkels stopt niet bij landsgrenzen. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw webwinkel succesvol nieuwe markten betreedt zonder dat het een ingewikkeld, tijdrovend en kostbaar proces wordt? In deze presentatie bieden Clonable en OMA een praktische handleiding om internationale groei haalbaar en schaalbaar te maken.

Niels Arts van Clonable bespreekt hoe je met behulp van slimme SaaS-technologie een kopie van je bestaande website kunt maken en deze automatisch kunt vertalen en aanpassen aan lokale marktomstandigheden. Dit verlaagt de tijd en kosten voor internationalisatie aanzienlijk en maakt het voor webwinkels mogelijk om zonder grote technische kennis nieuwe markten aan te boren.

Nick Brugman van OMA legt uit welke marketingstrategieën het meest effectief zijn om in nieuwe markten voet aan de grond te krijgen. Denk hierbij aan het optimaliseren van je SEO voor verschillende talen, het aanpassen van je advertenties aan lokale voorkeuren, en het gebruik van data om de juiste doelgroep te bereiken.

Tijdens de sessie leren deelnemers onder andere:

  • Hoe technologie de drempels voor internationalisatie verlaagt
  • Welke marketingaanpak nodig is om lokaal succes te boeken
  • Praktische voorbeelden van succesvolle internationale webshops

Aan het einde van de presentatie hebben deelnemers een concreet stappenplan om hun webwinkel internationaal uit te breiden, zonder grote technische of marketingobstakels. Deze sessie is ideaal voor webwinkels die willen groeien buiten hun huidige grenzen en op zoek zijn naar praktische handvatten om dit snel en effectief te doen.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets