IKEA's omnichannel voice
Kevin Gamble
Chief Digital Officer (IKEA NL)
So, how does IKEA keep it's unique "voice" consistent across their Omnichannel Customer Experience? How does this "voice" appear in a unique market like The Netherlands? How does this voice get adjusted, modified, challenged, in a world where our customers journey could start in many different places? How does the prevelance of AI effect the way IKEA is presented to customers?
With touchpoints like our IKEA App, Kreativ, Kompass, digital self-service tools and our physical meeting points, Kevin will walk through how IKEA has kept this unique "voice" consistent, while maintaining our Swedish roots.
So, how does IKEA keep it's unique "voice" consistent across their Omnichannel Customer Experience? How does this "voice" appear in a unique market like The Netherlands? How does this voice get adjusted, modified, challenged, in a world where our customers journey could start in many different places? How does the prevelance of AI effect the way IKEA is presented to customers?
With touchpoints like our IKEA App, Kreativ, Kompass, digital self-service tools and our physical meeting points, Kevin will walk through how IKEA has kept this unique "voice" consistent, while maintaining our Swedish roots.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven