Hoe YourSurprise efficiënt voorraad- en inkoopbeheer optimaliseert
Ruben Jumelet
Teamlead Purchase (Yoursurprise)
YourSurprise bestaat dit jaar 20 jaar en is uitgegroeid van een idee op een zolderkamer tot een internationale e-commerce speler, actief in 28 landen. Met een breed assortiment aan gepersonaliseerde cadeaus maakt het bedrijf wereldwijd klanten blij.
De groei van het bedrijf bracht ook flinke uitdagingen met zich mee, onder andere op het gebied van inkoop en voorraadbeheer. Vooral tijdens piekperiodes zoals Valentijn, Moederdag, Vaderdag en Kerst werd het steeds belangrijker om processen efficiënter te maken en ruimte maximaal te benutten.
Tijdens zijn presentatie vertelt Ruben Jumelet, Teamlead Purchase bij YourSurprise, hoe deze uitdagingen zijn aangepakt. Een sessie voor iedereen die meer wil leren over het efficiënt beheren van voorraad en inkoopbeheer.
YourSurprise bestaat dit jaar 20 jaar en is uitgegroeid van een idee op een zolderkamer tot een internationale e-commerce speler, actief in 28 landen. Met een breed assortiment aan gepersonaliseerde cadeaus maakt het bedrijf wereldwijd klanten blij.
De groei van het bedrijf bracht ook flinke uitdagingen met zich mee, onder andere op het gebied van inkoop en voorraadbeheer. Vooral tijdens piekperiodes zoals Valentijn, Moederdag, Vaderdag en Kerst werd het steeds belangrijker om processen efficiënter te maken en ruimte maximaal te benutten.
Tijdens zijn presentatie vertelt Ruben Jumelet, Teamlead Purchase bij YourSurprise, hoe deze uitdagingen zijn aangepakt. Een sessie voor iedereen die meer wil leren over het efficiënt beheren van voorraad en inkoopbeheer.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 10.30-11.00 uur
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven