Hoe Voomy een A-merk bouwt op marketplaces
Mitchell Drion
CEO & Co-founder (Voomy)
Marketplaces zoals Bol.com en Amazon zijn voor veel merken onmisbaar geworden. Toch blijven ze voor veel ondernemers vooral een verkoopkanaal, terwijl ze juist ook krachtig kunnen bijdragen aan merkopbouw.
In deze sessie laat Mitchell Drion zien hoe je marketplaces strategisch inzet om een A-merk te bouwen in plaats van een anonieme verkoper te worden. Aan de hand van praktijkvoorbeelden van Voomy gaat hij in op onderwerpen als:
-Het verschil tussen verkopen op marketplaces en het bouwen van een merk via marketplaces
- Hoe je merkidentiteit, content en productpresentatie inzet binnen de beperkingen van een marketplace
- De rol van reviews, pricing en advertising in merkperceptie
- Veelgemaakte valkuilen én hoe je ze voorkomt Je gaat naar huis met concrete inzichten en handvatten om marketplaces niet alleen als omzetkanaal te zien, maar als structureel onderdeel van je merkstrategie.
Marketplaces zoals Bol.com en Amazon zijn voor veel merken onmisbaar geworden. Toch blijven ze voor veel ondernemers vooral een verkoopkanaal, terwijl ze juist ook krachtig kunnen bijdragen aan merkopbouw.
In deze sessie laat Mitchell Drion zien hoe je marketplaces strategisch inzet om een A-merk te bouwen in plaats van een anonieme verkoper te worden. Aan de hand van praktijkvoorbeelden van Voomy gaat hij in op onderwerpen als:
-Het verschil tussen verkopen op marketplaces en het bouwen van een merk via marketplaces
- Hoe je merkidentiteit, content en productpresentatie inzet binnen de beperkingen van een marketplace
- De rol van reviews, pricing en advertising in merkperceptie
- Veelgemaakte valkuilen én hoe je ze voorkomt Je gaat naar huis met concrete inzichten en handvatten om marketplaces niet alleen als omzetkanaal te zien, maar als structureel onderdeel van je merkstrategie.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven