Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2025

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2025

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Hoe Koopjesdrogisterij haar inkoop volledig automatiseerde met externe data

Donderdag 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 2
Martijn Alserda

Hoofd Inkoop (Drogisterijweb / Koopjesdrogisterij)

Meer over deze spreker

Koopjesdrogisterij is onderweg naar het volledig automatiseren van hun inkoopproces. Hiervoor zijn er rechtstreekse koppelingen opgezet voor actuele leveranciersdata, zoals de voorraad- en prijsinformatie. Dit zorgt niet alleen voor minder handmatig werk, maar ook voor een betere beschikbaarheid van producten doordat Koopjesdrogisterij direct ziet welke producten er op voorraad en dus te bestellen zijn.

Met behulp van Optiply heeft Koopjesdrogisterij een systeem ontwikkeld dat perfect aansluit op hun bedrijfsvoering, ambitie en concurrentiepositie. In een interactieve sessie delen Martijn Alserda en Wiebe Konter hun ervaring over deze transitie. Ze vertellen over de uitdagingen die ze zijn tegengekomen, de oplossingen die ze hebben gevonden en de successen die ze hebben geboekt.

Het gebruik van leveranciersdata blijkt daarbij de sleutel tot een efficiëntere en schaalbare inkoop.

Wiebe Konter

Oprichter (Optiply)

Meer over deze spreker

Koopjesdrogisterij is onderweg naar het volledig automatiseren van hun inkoopproces. Hiervoor zijn er rechtstreekse koppelingen opgezet voor actuele leveranciersdata, zoals de voorraad- en prijsinformatie. Dit zorgt niet alleen voor minder handmatig werk, maar ook voor een betere beschikbaarheid van producten doordat Koopjesdrogisterij direct ziet welke producten er op voorraad en dus te bestellen zijn.

Met behulp van Optiply heeft Koopjesdrogisterij een systeem ontwikkeld dat perfect aansluit op hun bedrijfsvoering, ambitie en concurrentiepositie. In een interactieve sessie delen Martijn Alserda en Wiebe Konter hun ervaring over deze transitie. Ze vertellen over de uitdagingen die ze zijn tegengekomen, de oplossingen die ze hebben gevonden en de successen die ze hebben geboekt.

Het gebruik van leveranciersdata blijkt daarbij de sleutel tot een efficiëntere en schaalbare inkoop.

Koopjesdrogisterij is onderweg naar het volledig automatiseren van hun inkoopproces. Hiervoor zijn er rechtstreekse koppelingen opgezet voor actuele leveranciersdata, zoals de voorraad- en prijsinformatie. Dit zorgt niet alleen voor minder handmatig werk, maar ook voor een betere beschikbaarheid van producten doordat Koopjesdrogisterij direct ziet welke producten er op voorraad en dus te bestellen zijn.

Met behulp van Optiply heeft Koopjesdrogisterij een systeem ontwikkeld dat perfect aansluit op hun bedrijfsvoering, ambitie en concurrentiepositie. In een interactieve sessie delen Martijn Alserda en Wiebe Konter hun ervaring over deze transitie. Ze vertellen over de uitdagingen die ze zijn tegengekomen, de oplossingen die ze hebben gevonden en de successen die ze hebben geboekt.

Het gebruik van leveranciersdata blijkt daarbij de sleutel tot een efficiëntere en schaalbare inkoop.

Bekijk de presentatie

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets