Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe houd je als merk regie in een wereld waar algoritmes de spotlight bepalen?

Dinsdag 12:00 - 00:00
null
Joris Hoogenboom

Head of Paid Media (Happy Horizon)

Linkedin Meer over deze spreker
Sociale media-algoritmen sturen sterker dan ooit op beeld. Zichtbaar blijven vraagt daarom om blijvende investering in het merk, waarbij content een sleutelrol speelt. Tegelijkertijd verschuift de machtsbalans: social platforms krijgen meer invloed, terwijl ook Large Language Models (LLM’s) een steeds prominentere plek innemen. Het speelveld verandert, en daarmee bewegen we richting een meer content-agnostische aanpak. In dit landschap ontstaat echte impact alleen wanneer kanalen, data en creativiteit naadloos op elkaar aansluiten. In deze sessie laten Tim (Head of Customer Success bij Billy Grace) en Joris (Head of Paid Media bij Happy Horizon) zien hoe Billy Grace wordt ingezet om datagedreven beslissingen te nemen binnen een steeds verder gefragmenteerd medialandschap. Ze introduceren een aanpak waarin een full-funnel mediamix, cross-channel data-inzichten en sterke creatives elkaar versterken en versnellen. Aan de hand van praktijkcases en meetbare resultaten uit uiteenlopende industrieën delen zij hun inzichten. Verwacht een sessie vol concrete voorbeelden, scherpe learnings en praktische handvatten om merk, media en data effectiever samen te laten werken.
Tim Schouten

Head of Customer Success (Billy Grace)

Linkedin Meer over deze spreker
Sociale media-algoritmen sturen sterker dan ooit op beeld. Zichtbaar blijven vraagt daarom om blijvende investering in het merk, waarbij content een sleutelrol speelt. Tegelijkertijd verschuift de machtsbalans: social platforms krijgen meer invloed, terwijl ook Large Language Models (LLM’s) een steeds prominentere plek innemen. Het speelveld verandert, en daarmee bewegen we richting een meer content-agnostische aanpak. In dit landschap ontstaat echte impact alleen wanneer kanalen, data en creativiteit naadloos op elkaar aansluiten. In deze sessie laten Tim (Head of Customer Success bij Billy Grace) en Joris (Head of Paid Media bij Happy Horizon) zien hoe Billy Grace wordt ingezet om datagedreven beslissingen te nemen binnen een steeds verder gefragmenteerd medialandschap. Ze introduceren een aanpak waarin een full-funnel mediamix, cross-channel data-inzichten en sterke creatives elkaar versterken en versnellen. Aan de hand van praktijkcases en meetbare resultaten uit uiteenlopende industrieën delen zij hun inzichten. Verwacht een sessie vol concrete voorbeelden, scherpe learnings en praktische handvatten om merk, media en data effectiever samen te laten werken.
Sociale media-algoritmen sturen sterker dan ooit op beeld. Zichtbaar blijven vraagt daarom om blijvende investering in het merk, waarbij content een sleutelrol speelt. Tegelijkertijd verschuift de machtsbalans: social platforms krijgen meer invloed, terwijl ook Large Language Models (LLM’s) een steeds prominentere plek innemen. Het speelveld verandert, en daarmee bewegen we richting een meer content-agnostische aanpak. In dit landschap ontstaat echte impact alleen wanneer kanalen, data en creativiteit naadloos op elkaar aansluiten. In deze sessie laten Tim (Head of Customer Success bij Billy Grace) en Joris (Head of Paid Media bij Happy Horizon) zien hoe Billy Grace wordt ingezet om datagedreven beslissingen te nemen binnen een steeds verder gefragmenteerd medialandschap. Ze introduceren een aanpak waarin een full-funnel mediamix, cross-channel data-inzichten en sterke creatives elkaar versterken en versnellen. Aan de hand van praktijkcases en meetbare resultaten uit uiteenlopende industrieën delen zij hun inzichten. Verwacht een sessie vol concrete voorbeelden, scherpe learnings en praktische handvatten om merk, media en data effectiever samen te laten werken.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets