Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe Haarspullen Predictive AI inzet om churn te verminderen!

Woensdag 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 8
Christy-Anne Meijer

Teamlead marketing (Haarspullen)

Linkedin Meer over deze spreker

Nieuwe klanten werven kost meer dan bestaande klanten behouden. Daarom zet Haarspullen in op slimme e-mailcampagnes om inactieve klanten te reactiveren. Door voorspellende modellen, analyseert Haarspullen automatisch wie dreigt af te haken. Op die manier kunnen ze klanten op het juiste moment benaderen met een persoonlijke en relevante boodschap.

Met behulp van voorspellende modellen analyseert Haarspullen klantgedrag en identificeren zij welke klanten extra aandacht nodig hebben. Dit helpt hen om churn te verminderen en klantwaarde te verhogen, zonder steeds opnieuw te investeren in dure campagnes om nieuwe klanten te werven.

Wat betekent dit voor marketing? Door slim gebruik te maken van historische data en patronen te herkennen, kunnen marketeers hun campagnes veel gerichter inzetten. Niet meer schieten met hagel, maar precies de juiste boodschap op het juiste moment. Haarspullen laat zien hoe je met deze aanpak meer uit je e-mailmarketing en bestaande klantenbase haalt.

Miranda Blom

Customer Succes Manager (Spotler)

Linkedin Meer over deze spreker

Nieuwe klanten werven kost meer dan bestaande klanten behouden. Daarom zet Haarspullen in op slimme e-mailcampagnes om inactieve klanten te reactiveren. Door voorspellende modellen, analyseert Haarspullen automatisch wie dreigt af te haken. Op die manier kunnen ze klanten op het juiste moment benaderen met een persoonlijke en relevante boodschap.

Met behulp van voorspellende modellen analyseert Haarspullen klantgedrag en identificeren zij welke klanten extra aandacht nodig hebben. Dit helpt hen om churn te verminderen en klantwaarde te verhogen, zonder steeds opnieuw te investeren in dure campagnes om nieuwe klanten te werven.

Wat betekent dit voor marketing? Door slim gebruik te maken van historische data en patronen te herkennen, kunnen marketeers hun campagnes veel gerichter inzetten. Niet meer schieten met hagel, maar precies de juiste boodschap op het juiste moment. Haarspullen laat zien hoe je met deze aanpak meer uit je e-mailmarketing en bestaande klantenbase haalt.

Nieuwe klanten werven kost meer dan bestaande klanten behouden. Daarom zet Haarspullen in op slimme e-mailcampagnes om inactieve klanten te reactiveren. Door voorspellende modellen, analyseert Haarspullen automatisch wie dreigt af te haken. Op die manier kunnen ze klanten op het juiste moment benaderen met een persoonlijke en relevante boodschap.

Met behulp van voorspellende modellen analyseert Haarspullen klantgedrag en identificeren zij welke klanten extra aandacht nodig hebben. Dit helpt hen om churn te verminderen en klantwaarde te verhogen, zonder steeds opnieuw te investeren in dure campagnes om nieuwe klanten te werven.

Wat betekent dit voor marketing? Door slim gebruik te maken van historische data en patronen te herkennen, kunnen marketeers hun campagnes veel gerichter inzetten. Niet meer schieten met hagel, maar precies de juiste boodschap op het juiste moment. Haarspullen laat zien hoe je met deze aanpak meer uit je e-mailmarketing en bestaande klantenbase haalt.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets