Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe Fatboy zich voorbereidt op de komst van AI-agents door te focussen op CRO en experimentation

Woensdag 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 1
Ruud van der Veer

Lead CRO & Data (Happy Horizon)

Linkedin Meer over deze spreker

Deze presentatie laat zien hoe Fatboy samen met Happy Horizon in 2025 de stap zette van losse optimalisaties naar een volledig gestructureerd CRO-experimentprogramma. Een aanpak waarin data en A/B-testen de basis vormen voor besluitvorming, risico’s op achteruitgang worden verkleind en ruimte ontstaat voor snellere innovatie. Ook nieuwe ontwikkelingen, zoals veranderingen rondom aankopen binnen AI-overviews en AI-agents, maken onderdeel uit van dit traject.

Van eerste, sporadische A/B-testen tot een herhaalbaar en schaalbaar CRO-proces: tijdens de presentatie nemen we je mee door het volledige proces. We laten zien hoe hypotheses tot stand kwamen, hoe deze zijn getest en hoe inzichten direct zijn vertaald naar verbeteringen in gebruikerservaring en conversie.

De presentatie is relevant voor marketeers, productmanagers, UX-specialisten en data professionals die willen leren hoe je experimenteren structureel verankert in je organisatie. Met concrete voorbeelden en heldere lessen biedt deze sessie praktische handvatten om datagedreven optimalisatie toe te passen, onderbouwde keuzes te maken en met vertrouwen te blijven vernieuwen.

Abby den Teuling

E-commerce Manager (Fatboy)

Linkedin Meer over deze spreker

Deze presentatie laat zien hoe Fatboy samen met Happy Horizon in 2025 de stap zette van losse optimalisaties naar een volledig gestructureerd CRO-experimentprogramma. Een aanpak waarin data en A/B-testen de basis vormen voor besluitvorming, risico’s op achteruitgang worden verkleind en ruimte ontstaat voor snellere innovatie. Ook nieuwe ontwikkelingen, zoals veranderingen rondom aankopen binnen AI-overviews en AI-agents, maken onderdeel uit van dit traject.

Van eerste, sporadische A/B-testen tot een herhaalbaar en schaalbaar CRO-proces: tijdens de presentatie nemen we je mee door het volledige proces. We laten zien hoe hypotheses tot stand kwamen, hoe deze zijn getest en hoe inzichten direct zijn vertaald naar verbeteringen in gebruikerservaring en conversie.

De presentatie is relevant voor marketeers, productmanagers, UX-specialisten en data professionals die willen leren hoe je experimenteren structureel verankert in je organisatie. Met concrete voorbeelden en heldere lessen biedt deze sessie praktische handvatten om datagedreven optimalisatie toe te passen, onderbouwde keuzes te maken en met vertrouwen te blijven vernieuwen.

Deze presentatie laat zien hoe Fatboy samen met Happy Horizon in 2025 de stap zette van losse optimalisaties naar een volledig gestructureerd CRO-experimentprogramma. Een aanpak waarin data en A/B-testen de basis vormen voor besluitvorming, risico’s op achteruitgang worden verkleind en ruimte ontstaat voor snellere innovatie. Ook nieuwe ontwikkelingen, zoals veranderingen rondom aankopen binnen AI-overviews en AI-agents, maken onderdeel uit van dit traject.

Van eerste, sporadische A/B-testen tot een herhaalbaar en schaalbaar CRO-proces: tijdens de presentatie nemen we je mee door het volledige proces. We laten zien hoe hypotheses tot stand kwamen, hoe deze zijn getest en hoe inzichten direct zijn vertaald naar verbeteringen in gebruikerservaring en conversie.

De presentatie is relevant voor marketeers, productmanagers, UX-specialisten en data professionals die willen leren hoe je experimenteren structureel verankert in je organisatie. Met concrete voorbeelden en heldere lessen biedt deze sessie praktische handvatten om datagedreven optimalisatie toe te passen, onderbouwde keuzes te maken en met vertrouwen te blijven vernieuwen.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets