Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe Ekoplaza omni-channel relevantie versterkt met slimme online schapindeling

Donderdag 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 9
Luc Heijl

Omnichannel manager (Ekoplaza (Udea))

Linkedin Meer over deze spreker

Ekoplaza is in de foodsector een toonaangevend biologisch en duurzaam alternatief, dat aansluit bij de bewuste keuzes van de consument van vandaag. Vanuit deze sterke waardepropositie is een toekomstbestendige omni-channel strategie cruciaal, waarbij fysieke en online kanalen naadloos op elkaar aansluiten.

Met een compact team maakt Ekoplaza weloverwogen keuzes om gericht te investeren in groei. Een van de belangrijkste stappen hierin was het optimaliseren van Search & Discovery. Door verbeteringen in onsite-search en product lister pages zijn producten en content sneller en beter vindbaar en worden ze gepresenteerd volgens de principes van categorie management. Dit versterkt niet alleen de online ervaring, maar heeft ook een positieve invloed op het fysieke kanaal, bijvoorbeeld door showrooming effectiever te benutten. Welke inzichten uit de fysieke retail kunnen worden toegepast in e-commerce?

Tijdens deze sessie neemt Luc namens Ekoplaza het publiek mee in de stappen die zijn gezet om deze omni-channel strategie te realiseren. De optimalisatie van zoekfunctionaliteit en categoriepagina’s speelt hierin een cruciale rol bij de groei van de retailer. Mark bouwt hierop voort en schetst de mogelijkheden die nog openliggen op het gebied van Search & Discovery. Hij deelt de nieuwste trends en ontwikkelingen, zoals de inzet van AI, die retailers zoals Ekoplaza helpen hun fundament te versterken en relevant te blijven in een dynamische markt.

Welke lessen kunnen andere retailers trekken uit de aanpak van Ekoplaza? Hoe kunnen zij een duurzame omni-channel groeistrategie ontwikkelen die zowel waarde als relevantie maximaliseert? Een inspirerende sessie over de kracht van slimme optimalisaties en strategische keuzes voor iedereen die fysieke en online kanalen succesvol wil integreren.

Mark Veldkamp

Executive Director (Tweakwise)

Linkedin Meer over deze spreker

Ekoplaza is in de foodsector een toonaangevend biologisch en duurzaam alternatief, dat aansluit bij de bewuste keuzes van de consument van vandaag. Vanuit deze sterke waardepropositie is een toekomstbestendige omni-channel strategie cruciaal, waarbij fysieke en online kanalen naadloos op elkaar aansluiten.

Met een compact team maakt Ekoplaza weloverwogen keuzes om gericht te investeren in groei. Een van de belangrijkste stappen hierin was het optimaliseren van Search & Discovery. Door verbeteringen in onsite-search en product lister pages zijn producten en content sneller en beter vindbaar en worden ze gepresenteerd volgens de principes van categorie management. Dit versterkt niet alleen de online ervaring, maar heeft ook een positieve invloed op het fysieke kanaal, bijvoorbeeld door showrooming effectiever te benutten. Welke inzichten uit de fysieke retail kunnen worden toegepast in e-commerce?

Tijdens deze sessie neemt Luc namens Ekoplaza het publiek mee in de stappen die zijn gezet om deze omni-channel strategie te realiseren. De optimalisatie van zoekfunctionaliteit en categoriepagina’s speelt hierin een cruciale rol bij de groei van de retailer. Mark bouwt hierop voort en schetst de mogelijkheden die nog openliggen op het gebied van Search & Discovery. Hij deelt de nieuwste trends en ontwikkelingen, zoals de inzet van AI, die retailers zoals Ekoplaza helpen hun fundament te versterken en relevant te blijven in een dynamische markt.

Welke lessen kunnen andere retailers trekken uit de aanpak van Ekoplaza? Hoe kunnen zij een duurzame omni-channel groeistrategie ontwikkelen die zowel waarde als relevantie maximaliseert? Een inspirerende sessie over de kracht van slimme optimalisaties en strategische keuzes voor iedereen die fysieke en online kanalen succesvol wil integreren.

Ekoplaza is in de foodsector een toonaangevend biologisch en duurzaam alternatief, dat aansluit bij de bewuste keuzes van de consument van vandaag. Vanuit deze sterke waardepropositie is een toekomstbestendige omni-channel strategie cruciaal, waarbij fysieke en online kanalen naadloos op elkaar aansluiten.

Met een compact team maakt Ekoplaza weloverwogen keuzes om gericht te investeren in groei. Een van de belangrijkste stappen hierin was het optimaliseren van Search & Discovery. Door verbeteringen in onsite-search en product lister pages zijn producten en content sneller en beter vindbaar en worden ze gepresenteerd volgens de principes van categorie management. Dit versterkt niet alleen de online ervaring, maar heeft ook een positieve invloed op het fysieke kanaal, bijvoorbeeld door showrooming effectiever te benutten. Welke inzichten uit de fysieke retail kunnen worden toegepast in e-commerce?

Tijdens deze sessie neemt Luc namens Ekoplaza het publiek mee in de stappen die zijn gezet om deze omni-channel strategie te realiseren. De optimalisatie van zoekfunctionaliteit en categoriepagina’s speelt hierin een cruciale rol bij de groei van de retailer. Mark bouwt hierop voort en schetst de mogelijkheden die nog openliggen op het gebied van Search & Discovery. Hij deelt de nieuwste trends en ontwikkelingen, zoals de inzet van AI, die retailers zoals Ekoplaza helpen hun fundament te versterken en relevant te blijven in een dynamische markt.

Welke lessen kunnen andere retailers trekken uit de aanpak van Ekoplaza? Hoe kunnen zij een duurzame omni-channel groeistrategie ontwikkelen die zowel waarde als relevantie maximaliseert? Een inspirerende sessie over de kracht van slimme optimalisaties en strategische keuzes voor iedereen die fysieke en online kanalen succesvol wil integreren.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets