Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe de cookiewet crumblet: waar staan we nu en voor welke regels en handhaving moeten we ons voorbereiden?

Donderdag 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 8
Allisha Hosli

Legal Counsel / CAICO (DDMA)

Linkedin Meer over deze spreker
Cookies vormen al jaren de basis voor datagedreven marketing en ecommerce, maar het speelveld is steeds complexer geworden. In deze presentatie gaan Legal Counsels Isa Nieuwstad en Allisha Hosli in op hoe de huidige regels zijn ontstaan en waarom ze in de praktijk vaak scheef uitpakken voor organisaties. Er wordt vooruitgekeken naar mogelijke wijzigingen via de Digital Omnibus en wat dat kan betekenen voor tracking, personalisatie en conversie. Tegelijkertijd is er aandacht voor het toezicht door de Autoriteit Persoonsgegevens, die steeds actiever handhaaft en duidelijke grenzen stelt. De sessie biedt inzicht in de juridische context, de beleidsontwikkelingen en de praktische impact daarvan, zodat organisaties beter kunnen anticiperen op een toekomst waarin datagedreven marketing onder blijvende druk staat.
Isa Nieuwstad

legal Council (DDMA)

Meer over deze spreker
Cookies vormen al jaren de basis voor datagedreven marketing en ecommerce, maar het speelveld is steeds complexer geworden. In deze presentatie gaan Legal Counsels Isa Nieuwstad en Allisha Hosli in op hoe de huidige regels zijn ontstaan en waarom ze in de praktijk vaak scheef uitpakken voor organisaties. Er wordt vooruitgekeken naar mogelijke wijzigingen via de Digital Omnibus en wat dat kan betekenen voor tracking, personalisatie en conversie. Tegelijkertijd is er aandacht voor het toezicht door de Autoriteit Persoonsgegevens, die steeds actiever handhaaft en duidelijke grenzen stelt. De sessie biedt inzicht in de juridische context, de beleidsontwikkelingen en de praktische impact daarvan, zodat organisaties beter kunnen anticiperen op een toekomst waarin datagedreven marketing onder blijvende druk staat.
Cookies vormen al jaren de basis voor datagedreven marketing en ecommerce, maar het speelveld is steeds complexer geworden. In deze presentatie gaan Legal Counsels Isa Nieuwstad en Allisha Hosli in op hoe de huidige regels zijn ontstaan en waarom ze in de praktijk vaak scheef uitpakken voor organisaties. Er wordt vooruitgekeken naar mogelijke wijzigingen via de Digital Omnibus en wat dat kan betekenen voor tracking, personalisatie en conversie. Tegelijkertijd is er aandacht voor het toezicht door de Autoriteit Persoonsgegevens, die steeds actiever handhaaft en duidelijke grenzen stelt. De sessie biedt inzicht in de juridische context, de beleidsontwikkelingen en de praktische impact daarvan, zodat organisaties beter kunnen anticiperen op een toekomst waarin datagedreven marketing onder blijvende druk staat.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets