Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe BUS Industrial Tools bouwt aan digitale groei met visie, lef en partnerschap.

Woensdag 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 5
Bart Werink

Digital Strategist (Friday Digital Agency)

Linkedin Meer over deze spreker

Wat begint als een vraagstuk over platformtechnologie, eindigt als een strategische groeiversneller. In deze sessie delen BUS Industrial Tools en Friday Digital Agency hoe een nieuwe e-commerce omgeving uitgroeide tot een katalysator voor organisatiebrede digitale transformatie.

Met een omzetambitie van €100 miljoen en een sterk ondernemers-DNA was de uitdaging van BUS tweeledig: het verbeteren van de online klantreis én het bouwen aan een consistente merkidentiteit over de kernactiviteiten van BUS. Het bestaande platform schoot tekort op het gebied van schaalbaarheid, self-service en merkconsistentie. De gekozen oplossing? Een headless architectuur met een unified backend, gekoppeld aan een scan-app, werken-bij site en webshop, allemaal verbonden via één centrale digitale ruggengraat.

De sessie gaat niet alleen over technologie, maar vooral over samenwerking, verandermanagement en het doorbreken van silo’s tussen sales, marketing en e-commerce. We delen inzichten over waarom platformkeuze meer is dan een technische beslissing, hoe ‘connected commerce’ er in de praktijk uitziet, en wat ervoor nodig is om een traditionele B2B-organisatie richting B2C-achtige klantbeleving te bewegen.

Een sessie vol praktische learnings, scherpe keuzes en eerlijke reflectie, voor iedereen die beseft dat digitale transformatie niet begint bij software, maar bij visie, partnerschap en lef.

Jelmer Pepping

Ecommerce Manager (BUS Industrial Tools)

Meer over deze spreker

Wat begint als een vraagstuk over platformtechnologie, eindigt als een strategische groeiversneller. In deze sessie delen BUS Industrial Tools en Friday Digital Agency hoe een nieuwe e-commerce omgeving uitgroeide tot een katalysator voor organisatiebrede digitale transformatie.

Met een omzetambitie van €100 miljoen en een sterk ondernemers-DNA was de uitdaging van BUS tweeledig: het verbeteren van de online klantreis én het bouwen aan een consistente merkidentiteit over de kernactiviteiten van BUS. Het bestaande platform schoot tekort op het gebied van schaalbaarheid, self-service en merkconsistentie. De gekozen oplossing? Een headless architectuur met een unified backend, gekoppeld aan een scan-app, werken-bij site en webshop, allemaal verbonden via één centrale digitale ruggengraat.

De sessie gaat niet alleen over technologie, maar vooral over samenwerking, verandermanagement en het doorbreken van silo’s tussen sales, marketing en e-commerce. We delen inzichten over waarom platformkeuze meer is dan een technische beslissing, hoe ‘connected commerce’ er in de praktijk uitziet, en wat ervoor nodig is om een traditionele B2B-organisatie richting B2C-achtige klantbeleving te bewegen.

Een sessie vol praktische learnings, scherpe keuzes en eerlijke reflectie, voor iedereen die beseft dat digitale transformatie niet begint bij software, maar bij visie, partnerschap en lef.

Wat begint als een vraagstuk over platformtechnologie, eindigt als een strategische groeiversneller. In deze sessie delen BUS Industrial Tools en Friday Digital Agency hoe een nieuwe e-commerce omgeving uitgroeide tot een katalysator voor organisatiebrede digitale transformatie.

Met een omzetambitie van €100 miljoen en een sterk ondernemers-DNA was de uitdaging van BUS tweeledig: het verbeteren van de online klantreis én het bouwen aan een consistente merkidentiteit over de kernactiviteiten van BUS. Het bestaande platform schoot tekort op het gebied van schaalbaarheid, self-service en merkconsistentie. De gekozen oplossing? Een headless architectuur met een unified backend, gekoppeld aan een scan-app, werken-bij site en webshop, allemaal verbonden via één centrale digitale ruggengraat.

De sessie gaat niet alleen over technologie, maar vooral over samenwerking, verandermanagement en het doorbreken van silo’s tussen sales, marketing en e-commerce. We delen inzichten over waarom platformkeuze meer is dan een technische beslissing, hoe ‘connected commerce’ er in de praktijk uitziet, en wat ervoor nodig is om een traditionele B2B-organisatie richting B2C-achtige klantbeleving te bewegen.

Een sessie vol praktische learnings, scherpe keuzes en eerlijke reflectie, voor iedereen die beseft dat digitale transformatie niet begint bij software, maar bij visie, partnerschap en lef.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets