Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Hoe blijft een eeuwenoud koninklijk bedrijf als Fleurop relevant in het moderne e-commerce landschap?

Woensdag 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 6
Nicole Enthoven

Teamlead Operations (Fleurop)

Linkedin Meer over deze spreker

Fleurop werkt samen met lokale bloemisten die worstelen met de groei van grote e-commerce spelers. Veel bloemisten hebben niet de middelen om zelfstandig online te concurreren. Hoe kunnen zij digitaal groeien zonder hun lokale identiteit te verliezen?

Fleurop ontwikkelde een platform waarmee bloemisten eenvoudig een eigen webshop kunnen beheren. Door een gedeelde technische basis profiteren ze van automatisering en innovaties zonder hoge kosten. Tegelijk blijft personalisatie mogelijk, zodat elke webshop uniek blijft.

De uitbreiding met brievenbuscadeaus stelde Fleurop voor een logistieke uitdaging: een nieuwe orderstroom en samenwerking met verzendpartners waren nodig.

Benieuwd hoe Fleurop deze uitdagingen aangepakt heeft? Ontdek het tijdens de lezing!

Linda Klus

Teamlead e‑commerce (Fleurop)

Linkedin Meer over deze spreker

Fleurop werkt samen met lokale bloemisten die worstelen met de groei van grote e-commerce spelers. Veel bloemisten hebben niet de middelen om zelfstandig online te concurreren. Hoe kunnen zij digitaal groeien zonder hun lokale identiteit te verliezen?

Fleurop ontwikkelde een platform waarmee bloemisten eenvoudig een eigen webshop kunnen beheren. Door een gedeelde technische basis profiteren ze van automatisering en innovaties zonder hoge kosten. Tegelijk blijft personalisatie mogelijk, zodat elke webshop uniek blijft.

De uitbreiding met brievenbuscadeaus stelde Fleurop voor een logistieke uitdaging: een nieuwe orderstroom en samenwerking met verzendpartners waren nodig.

Benieuwd hoe Fleurop deze uitdagingen aangepakt heeft? Ontdek het tijdens de lezing!

Fleurop werkt samen met lokale bloemisten die worstelen met de groei van grote e-commerce spelers. Veel bloemisten hebben niet de middelen om zelfstandig online te concurreren. Hoe kunnen zij digitaal groeien zonder hun lokale identiteit te verliezen?

Fleurop ontwikkelde een platform waarmee bloemisten eenvoudig een eigen webshop kunnen beheren. Door een gedeelde technische basis profiteren ze van automatisering en innovaties zonder hoge kosten. Tegelijk blijft personalisatie mogelijk, zodat elke webshop uniek blijft.

De uitbreiding met brievenbuscadeaus stelde Fleurop voor een logistieke uitdaging: een nieuwe orderstroom en samenwerking met verzendpartners waren nodig.

Benieuwd hoe Fleurop deze uitdagingen aangepakt heeft? Ontdek het tijdens de lezing!

Bekijk de presentatie

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets