Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Hoe blijf je als merk onderscheidend in de wereld van E-commerce?

Donderdag 16:15 - 16:45
Lezingenzaal 1

Tijdens deze sessie duiken we in de dynamische wereld van e-commerce en de uitdagingen waarmee merken te maken hebben om zich te blijven onderscheiden. In een markt die steeds competitiever wordt, met spelers als Temu en Alibaba die wereldwijd hun invloed vergroten, is het essentieel om als merk wendbaar en innovatief te blijven.

Het merk VONROC staat centraal en is onderdeel van de PTH-organisatie. Wat maakt Vonroc uniek en hoe kunnen we dit onderscheidend vermogen versterken?
Onderwerpen die we willen aanstippen over hoe we onderscheidend zijn en blijven, betreffen; prijs, assortiment, service, content, kwaliteit maar ook de grote afzetkanalen (hoe je binnen deze kanalen succesvol kan zijn met je merk). Daarnaast bespreken we de impact van AI op e-commerce en hoe technologie de spelregels verandert.

Om succesvol te blijven, moeten we niet alleen kijken naar waar we nu staan, maar vooral naar de toekomst. Welke focus moeten we kiezen en welke strategische keuzes maken het verschil? We sluiten af met drie belangrijke learnings die helpen om relevant en competitief te blijven in deze snel evoluerende markt.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets