Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Sponsoren

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Sponsoren

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe Betersport twijfelende bezoekers laat converteren met Guided Selling

Woensdag 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 2
Ton van den Berg

Mede-eigenaar (Qonfi)

Linkedin Meer over deze spreker

Veel (betaalde) websitebezoekers haken af door keuzestress en onzekerheid. Dit heeft een negatief effect op de conversieratio en de klanttevredenheid.

Wanneer je een loopband wil kopen, kies je dan voor een loopband met 2 pk of 4 pk vermogen? Kies je voor een ‘DC-motor’ of ‘ECM-motor’? De meeste bezoekers zijn geen product expert en weten daardoor niet welk product het beste bij ze past. Hoe zorg je ervoor dat de investering in bezoekers niet verloren gaat, maar juist leidt tot tevreden klanten?

Ontdek hoe Betersport, winnaar van de Gouden FD Gazellen, persoonlijk productadvies geeft aan twijfelende bezoekers met keuzehulp-software. Dit leidt tot meer klantinzichten, een hogere conversieratio en minder retouren.

‘’Met een keuzehulp zijn we in toenemende mate in staat om klanten te begeleiden in het aankoopproces. Dit geeft ons onderscheidend vermogen ten opzichte van andere aanbieders. Daarnaast biedt het ons inzicht in de klantbehoeften, optimaliseert het onze klantreis en helpt het ons in kostenbesparingen.’’
- Joep van de Ven, algemeen directeur Betersport

Tijdens deze presentatie ontvang je praktische tips hoe je:

  1.  (Google Shopping) verkeer dat landt op je productpagina sneller laat converteren.
  2. Meer omzet realiseert door twijfelende bezoekers te helpen kiezen.
  3. Extra klantinzichten verzamelt voor een betere klantreis.
  4. Deze klantinzichten kan gebruiken in je marketing automation.
  5. Je assortiment kan optimaliseren op basis van klantvoorkeuren.
  6. Je retouren kan verminderen en het klantcontact kan verlagen.
Joep Van de Ven

Commercieel Directeur (Betersport)

Linkedin Meer over deze spreker

Veel (betaalde) websitebezoekers haken af door keuzestress en onzekerheid. Dit heeft een negatief effect op de conversieratio en de klanttevredenheid.

Wanneer je een loopband wil kopen, kies je dan voor een loopband met 2 pk of 4 pk vermogen? Kies je voor een ‘DC-motor’ of ‘ECM-motor’? De meeste bezoekers zijn geen product expert en weten daardoor niet welk product het beste bij ze past. Hoe zorg je ervoor dat de investering in bezoekers niet verloren gaat, maar juist leidt tot tevreden klanten?

Ontdek hoe Betersport, winnaar van de Gouden FD Gazellen, persoonlijk productadvies geeft aan twijfelende bezoekers met keuzehulp-software. Dit leidt tot meer klantinzichten, een hogere conversieratio en minder retouren.

‘’Met een keuzehulp zijn we in toenemende mate in staat om klanten te begeleiden in het aankoopproces. Dit geeft ons onderscheidend vermogen ten opzichte van andere aanbieders. Daarnaast biedt het ons inzicht in de klantbehoeften, optimaliseert het onze klantreis en helpt het ons in kostenbesparingen.’’
- Joep van de Ven, algemeen directeur Betersport

Tijdens deze presentatie ontvang je praktische tips hoe je:

  1.  (Google Shopping) verkeer dat landt op je productpagina sneller laat converteren.
  2. Meer omzet realiseert door twijfelende bezoekers te helpen kiezen.
  3. Extra klantinzichten verzamelt voor een betere klantreis.
  4. Deze klantinzichten kan gebruiken in je marketing automation.
  5. Je assortiment kan optimaliseren op basis van klantvoorkeuren.
  6. Je retouren kan verminderen en het klantcontact kan verlagen.

Veel (betaalde) websitebezoekers haken af door keuzestress en onzekerheid. Dit heeft een negatief effect op de conversieratio en de klanttevredenheid.

Wanneer je een loopband wil kopen, kies je dan voor een loopband met 2 pk of 4 pk vermogen? Kies je voor een ‘DC-motor’ of ‘ECM-motor’? De meeste bezoekers zijn geen product expert en weten daardoor niet welk product het beste bij ze past. Hoe zorg je ervoor dat de investering in bezoekers niet verloren gaat, maar juist leidt tot tevreden klanten?

Ontdek hoe Betersport, winnaar van de Gouden FD Gazellen, persoonlijk productadvies geeft aan twijfelende bezoekers met keuzehulp-software. Dit leidt tot meer klantinzichten, een hogere conversieratio en minder retouren.

‘’Met een keuzehulp zijn we in toenemende mate in staat om klanten te begeleiden in het aankoopproces. Dit geeft ons onderscheidend vermogen ten opzichte van andere aanbieders. Daarnaast biedt het ons inzicht in de klantbehoeften, optimaliseert het onze klantreis en helpt het ons in kostenbesparingen.’’
- Joep van de Ven, algemeen directeur Betersport

Tijdens deze presentatie ontvang je praktische tips hoe je:

  1.  (Google Shopping) verkeer dat landt op je productpagina sneller laat converteren.
  2. Meer omzet realiseert door twijfelende bezoekers te helpen kiezen.
  3. Extra klantinzichten verzamelt voor een betere klantreis.
  4. Deze klantinzichten kan gebruiken in je marketing automation.
  5. Je assortiment kan optimaliseren op basis van klantvoorkeuren.
  6. Je retouren kan verminderen en het klantcontact kan verlagen.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets