Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Het geheime recept voor conversie: de gepersonaliseerde e-mailflows van Uitgekookt

Donderdag 12:00 - 12:30
Lezingenzaal 9

Uitgekookt stond voor een uitdaging: er is een gezonde aanwas in nieuwe klanten, maar hoe zorgen we ervoor dat ze blijven terugkomen? De bestaande e-mailstrategie bood onvoldoende grip op klantloyaliteit en herhaalaankopen, wat leidde tot gemiste kansen. Daarnaast zocht Uitgekookt naar manieren om e-mailmarketing beter te integreren in hun bredere klantstrategie.

Om deze uitdagingen aan te pakken, ontwikkelde Uitgekookt – in samenwerking met Friday – een datagedreven en gepersonaliseerde e-mailstrategie. Dit deden ze aan de hand van een maturity model: een gestructureerde aanpak waarmee e-mailmarketing steeds verder wordt geoptimaliseerd. Net als in de keuken begint het met een basisrecept: eenvoudige, algemene nieuwsbrieven. Vervolgens voeg je meer finesse toe met gepersonaliseerde e-mails op basis van klantgedrag en voorkeuren. Uiteindelijk bereik je het ‘masterchef’-niveau: volledig geïntegreerde omnichannel campagnes waarin e-mail, website en andere kanalen naadloos samenwerken voor maximale impact.

Benieuwd hoe Uitgekookt hun klantdata heeft omgezet in een succesvolle e-mailstrategie? Tijdens deze sessie delen we:
✅ De belangrijkste uitdagingen en keuzes in het optimalisatieproces
✅ Hoe slimme personalisatie heeft geleid tot hogere retentie en conversie
✅ Praktische inzichten uit een succesvolle onboarding flow
✅ Hoe omnichannel campagnes de klantbetrokkenheid vergroten
✅ Direct toepasbare tips waarmee je jouw eigen e-mailstrategie verbetert

Of je nu net begint met e-mailmarketing of klaar bent voor de volgende optimalisatieslag, deze sessie zit vol inspiratie en concrete handvatten die je direct kunt toepassen.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets