Het Digitaal Product Paspoort van Studio Anneloes
Laura Koedijk
Sustainability manager (Studio Anneloes)
Bij Studio Anneloes geloven we dat duurzaamheid begint met transparantie. Daarom zijn we een van de eerste modemerken die het Digitaal Product Paspoort (DPP) invoeren. Dit innovatieve paspoort, toegankelijk via een QR-code in het waslabel, biedt consumenten inzicht in de herkomst, samenstelling en levensduurverlenging van hun kledingstuk. Maar hoe implementeer je dit als bedrijf? Welke uitdagingen komen erbij kijken? En wat zijn de volgende stappen?
Meld je aan voor onze exclusieve ronde tafel sessie en ontdek:
- Praktische tips voor het opzetten van een DPP binnen je eigen bedrijf.
- Hoe het DPP kan bijdragen aan een circulaire economie en duurzamere keuzes.
- Welke uitdagingen er zijn, zoals databeheer, regelgeving en consumentengedrag.
- Hoe we als sector samen kunnen werken aan de toekomst van transparantie.
Onze duurzaamheidsmanager Laura Koedijk deelt ervaringen en inzichten, en er is volop ruimte om vragen te stellen en kennis uit te wisselen.
Bij Studio Anneloes geloven we dat duurzaamheid begint met transparantie. Daarom zijn we een van de eerste modemerken die het Digitaal Product Paspoort (DPP) invoeren. Dit innovatieve paspoort, toegankelijk via een QR-code in het waslabel, biedt consumenten inzicht in de herkomst, samenstelling en levensduurverlenging van hun kledingstuk. Maar hoe implementeer je dit als bedrijf? Welke uitdagingen komen erbij kijken? En wat zijn de volgende stappen?
Meld je aan voor onze exclusieve ronde tafel sessie en ontdek:
- Praktische tips voor het opzetten van een DPP binnen je eigen bedrijf.
- Hoe het DPP kan bijdragen aan een circulaire economie en duurzamere keuzes.
- Welke uitdagingen er zijn, zoals databeheer, regelgeving en consumentengedrag.
- Hoe we als sector samen kunnen werken aan de toekomst van transparantie.
Onze duurzaamheidsmanager Laura Koedijk deelt ervaringen en inzichten, en er is volop ruimte om vragen te stellen en kennis uit te wisselen.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 10.30-11.00 uur
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven