Groeien naar 100M: Data, duurzaamheid & klantbeleving
Arthur Feenstra
CEO (OFM)
Duurzaamheid speelt een sleutelrol in onze organisatie. Het is volledig geïntegreerd in onze processen en strategie, van het beperken van retouren tot duurzame logistieke keuzes. Door klanten te stimuleren hun retouren in onze winkels in te leveren, verminderen we niet alleen kosten, maar ook de ecologische impact. Ons loyaliteitsprogramma biedt klanten meer waarde door punten in te wisselen voor kortingen en exclusieve voordelen, wat de klantrelatie verder versterkt.
Met deze aanpak bouwen we niet alleen aan omzetgroei, maar ook aan een sterke, toekomstbestendige organisatie die inspeelt op veranderende klantverwachtingen en marktontwikkelingen. Laat je inspireren door onze visie en praktijkvoorbeelden tijdens onze keynote!
Duurzaamheid speelt een sleutelrol in onze organisatie. Het is volledig geïntegreerd in onze processen en strategie, van het beperken van retouren tot duurzame logistieke keuzes. Door klanten te stimuleren hun retouren in onze winkels in te leveren, verminderen we niet alleen kosten, maar ook de ecologische impact. Ons loyaliteitsprogramma biedt klanten meer waarde door punten in te wisselen voor kortingen en exclusieve voordelen, wat de klantrelatie verder versterkt.
Met deze aanpak bouwen we niet alleen aan omzetgroei, maar ook aan een sterke, toekomstbestendige organisatie die inspeelt op veranderende klantverwachtingen en marktontwikkelingen. Laat je inspireren door onze visie en praktijkvoorbeelden tijdens onze keynote!
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven