Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

From Hype to Habit – Hoe Cabau Lifestyle opschaalt

Dinsdag 12:00 - 00:00
null
Coen Fredriks

Chief Commercial Officer (Cabau Lifestyle)

Linkedin Meer over deze spreker
E-commerce groeit zelden rustig en voorspelbaar. Groei komt vaak ineens. Door een succesvolle campagne, een virale video of een onverwacht mediamoment. Voor Cabau¬ Lifestyle kwam die versnelling door wereldwijde exposure via een Netflix-serie. In korte tijd nam de vraag explosief toe, ook internationaal. Die groei voelde als een kans, maar bracht ook spanning. Snel stijgende volumes legden druk op voorraad, fulfilment, klantenservice en bezorging. Waar marketing zorgde voor aandacht, werd duidelijk dat alles wat daarna komt bepaalt of je die aandacht ook vasthoudt. In deze gezamenlijke sessie vertellen Cabau Lifestyle en PostNL het eerlijke verhaal achter die periode. Geen succesverhaal achteraf, maar keuzes die in het moment gemaakt moesten worden. Wat werkt wel, wat werkt niet en waar loop je tegenaan als groei sneller gaat dan je organisatie. Deze sessie is bedoeld voor e-commerce merken die te maken hebben met groei, pieken of internationale ambities. Een realistische case over opschalen zonder de klant uit het oog te verliezen. En over hoe je van een hype een gewoonte maakt.
Loes Spoelman

Teamlead New Business (PostNL Fulfilment)

Linkedin Meer over deze spreker
E-commerce groeit zelden rustig en voorspelbaar. Groei komt vaak ineens. Door een succesvolle campagne, een virale video of een onverwacht mediamoment. Voor Cabau¬ Lifestyle kwam die versnelling door wereldwijde exposure via een Netflix-serie. In korte tijd nam de vraag explosief toe, ook internationaal. Die groei voelde als een kans, maar bracht ook spanning. Snel stijgende volumes legden druk op voorraad, fulfilment, klantenservice en bezorging. Waar marketing zorgde voor aandacht, werd duidelijk dat alles wat daarna komt bepaalt of je die aandacht ook vasthoudt. In deze gezamenlijke sessie vertellen Cabau Lifestyle en PostNL het eerlijke verhaal achter die periode. Geen succesverhaal achteraf, maar keuzes die in het moment gemaakt moesten worden. Wat werkt wel, wat werkt niet en waar loop je tegenaan als groei sneller gaat dan je organisatie. Deze sessie is bedoeld voor e-commerce merken die te maken hebben met groei, pieken of internationale ambities. Een realistische case over opschalen zonder de klant uit het oog te verliezen. En over hoe je van een hype een gewoonte maakt.
E-commerce groeit zelden rustig en voorspelbaar. Groei komt vaak ineens. Door een succesvolle campagne, een virale video of een onverwacht mediamoment. Voor Cabau¬ Lifestyle kwam die versnelling door wereldwijde exposure via een Netflix-serie. In korte tijd nam de vraag explosief toe, ook internationaal. Die groei voelde als een kans, maar bracht ook spanning. Snel stijgende volumes legden druk op voorraad, fulfilment, klantenservice en bezorging. Waar marketing zorgde voor aandacht, werd duidelijk dat alles wat daarna komt bepaalt of je die aandacht ook vasthoudt. In deze gezamenlijke sessie vertellen Cabau Lifestyle en PostNL het eerlijke verhaal achter die periode. Geen succesverhaal achteraf, maar keuzes die in het moment gemaakt moesten worden. Wat werkt wel, wat werkt niet en waar loop je tegenaan als groei sneller gaat dan je organisatie. Deze sessie is bedoeld voor e-commerce merken die te maken hebben met groei, pieken of internationale ambities. Een realistische case over opschalen zonder de klant uit het oog te verliezen. En over hoe je van een hype een gewoonte maakt.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets