Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Een duurzame retourstrategie: Zo verlaag je de impact van retouren en verhoog je klanttevredenheid

Donderdag 12:00 - 12:30
Lezingenzaal 7
Mariëlle van Deelen

Senior Operations Manager (fonQ/Naduvi)

Meer over deze spreker

Retouren zijn een essentieel onderdeel van e-commerce, maar hoe houd je de kosten onder controle en zet je retouren om in een strategisch voordeel? In deze deepdive neemt fonQ / Naduvi je mee in hoe zij op basis van duurzame keuzes het meeste uit hun retouren halen.

In deze sessie laten we zien hoe je:
- een retourstrategie ontwikkelt waarbij je zoveel mogelijk retouren voorkomt en klanttevredenheid behoud;
- verschillende afdelingen efficiënt laat samenwerken om retouren te verwerken;
- met duurzame keuzes je retourproces voorbereid op de toekomst.

Laat je inspireren door een praktijkcase en krijg concrete handvatten om retouren te voorkomen en je klanttevredenheid te verhogen!

Niels Bergmans

Commercial Lead (Returnless)

Linkedin Meer over deze spreker

Retouren zijn een essentieel onderdeel van e-commerce, maar hoe houd je de kosten onder controle en zet je retouren om in een strategisch voordeel? In deze deepdive neemt fonQ / Naduvi je mee in hoe zij op basis van duurzame keuzes het meeste uit hun retouren halen.

In deze sessie laten we zien hoe je:
- een retourstrategie ontwikkelt waarbij je zoveel mogelijk retouren voorkomt en klanttevredenheid behoud;
- verschillende afdelingen efficiënt laat samenwerken om retouren te verwerken;
- met duurzame keuzes je retourproces voorbereid op de toekomst.

Laat je inspireren door een praktijkcase en krijg concrete handvatten om retouren te voorkomen en je klanttevredenheid te verhogen!

Retouren zijn een essentieel onderdeel van e-commerce, maar hoe houd je de kosten onder controle en zet je retouren om in een strategisch voordeel? In deze deepdive neemt fonQ / Naduvi je mee in hoe zij op basis van duurzame keuzes het meeste uit hun retouren halen.

In deze sessie laten we zien hoe je:
- een retourstrategie ontwikkelt waarbij je zoveel mogelijk retouren voorkomt en klanttevredenheid behoud;
- verschillende afdelingen efficiënt laat samenwerken om retouren te verwerken;
- met duurzame keuzes je retourproces voorbereid op de toekomst.

Laat je inspireren door een praktijkcase en krijg concrete handvatten om retouren te voorkomen en je klanttevredenheid te verhogen!

Bekijk de presentatie

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets