Een duurzame retourstrategie: Zo verlaag je de impact van retouren en verhoog je klanttevredenheid
Mariëlle van Deelen
Senior Operations Manager (fonQ/Naduvi)
Retouren zijn een essentieel onderdeel van e-commerce, maar hoe houd je de kosten onder controle en zet je retouren om in een strategisch voordeel? In deze deepdive neemt fonQ / Naduvi je mee in hoe zij op basis van duurzame keuzes het meeste uit hun retouren halen.
In deze sessie laten we zien hoe je:
- een retourstrategie ontwikkelt waarbij je zoveel mogelijk retouren voorkomt en klanttevredenheid behoud;
- verschillende afdelingen efficiënt laat samenwerken om retouren te verwerken;
- met duurzame keuzes je retourproces voorbereid op de toekomst.
Laat je inspireren door een praktijkcase en krijg concrete handvatten om retouren te voorkomen en je klanttevredenheid te verhogen!
Niels Bergmans
Commercial Lead (Returnless)
Retouren zijn een essentieel onderdeel van e-commerce, maar hoe houd je de kosten onder controle en zet je retouren om in een strategisch voordeel? In deze deepdive neemt fonQ / Naduvi je mee in hoe zij op basis van duurzame keuzes het meeste uit hun retouren halen.
In deze sessie laten we zien hoe je:
- een retourstrategie ontwikkelt waarbij je zoveel mogelijk retouren voorkomt en klanttevredenheid behoud;
- verschillende afdelingen efficiënt laat samenwerken om retouren te verwerken;
- met duurzame keuzes je retourproces voorbereid op de toekomst.
Laat je inspireren door een praktijkcase en krijg concrete handvatten om retouren te voorkomen en je klanttevredenheid te verhogen!
Retouren zijn een essentieel onderdeel van e-commerce, maar hoe houd je de kosten onder controle en zet je retouren om in een strategisch voordeel? In deze deepdive neemt fonQ / Naduvi je mee in hoe zij op basis van duurzame keuzes het meeste uit hun retouren halen.
In deze sessie laten we zien hoe je:
- een retourstrategie ontwikkelt waarbij je zoveel mogelijk retouren voorkomt en klanttevredenheid behoud;
- verschillende afdelingen efficiënt laat samenwerken om retouren te verwerken;
- met duurzame keuzes je retourproces voorbereid op de toekomst.
Laat je inspireren door een praktijkcase en krijg concrete handvatten om retouren te voorkomen en je klanttevredenheid te verhogen!
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 10.30-11.00 uur
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven