Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Dille & Kamille: Groei realiseren en duurzaamheid behouden met je IT-landschap

Donderdag 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 6
Samanta Pijl

Lead Sales (SucceedIT)

Linkedin Meer over deze spreker

Vijf jaar geleden stond Dille & Kamille voor een grote uitdaging, het bestaande applicatielandschap kon niet meebewegen met hun groeiambities, waarin duurzaamheid een belangrijke factor is. Daarom was een vervanging van het applicatielandschap noodzakelijk.

Naast de groei van de organisatie, is duurzaamheid voor Dille & Kamille erg belangrijk. Er wordt gekeken naar meer dan alleen de levertijd. Zo kunnen klanten onder andere kiezen voor fietsbezorging en wordt click & collect gestimuleerd – beide duurzame opties. Om de duurzaamheidsdoelen te kunnen realiseren moet het applicatielandschap flexibel zijn. Niet alleen moet keuzes gegeven worden op de webshop, maar alle andere systemen moeten hier ook mee om kunnen gaan, zodat de klantbelofte waargemaakt wordt.

Samen met de steeds belangrijker wordende omnichannel strategie – waarin online en offline verkoop naadloos op elkaar aansluiten – bleek het bestaande applicatielandschap niet toereikend.

Dille & Kamille is gestart met een grondige analyse van de huidige systemen en processen. Met als uitkomst een 5-jarige IT roadmap, met een duidelijke fasering waarin het traject stap voor stap werd uitgerold.

Het vernieuwde IT-landschap gaf de organisatie meer overzicht en controle over hun processen. Dit leidde tot verschillende voordelen:

  • Volledige integratie: Systemen werken nu goed samen, waardoor data eenvoudig beschikbaar is binnen de hele organisatie.
  • Verbeterde klantbeleving: Klanten profiteren van de beloofde flexibiliteit en service, vooral gericht op duurzaamheid.
  • Databeschikbaarheid: Doordat de data uit verschillende systemen samenkomt is de juiste sturing mogelijk.
  • Flexibiliteit: Snel kunnen schakelen bij veranderingen zoals de coronapandemie.
  • Groei van de organisatie: De laatste vijf jaar is de omzet en omvang verdubbeld. De omzet van de webwinkel is zelfs bijna twee keer verdubbeld.

Wil jij weten hoe Dille & Kamille het applicatielandschap heeft vervangen? Hoe ze hun IT-landschap hebben geanalyseerd? Hoe de roadmap eruitzag en welke keuze ze hebben gemaakt? Kom dan naar onze sessie waar Luuk en Johan je alles gaan vertellen. Mis het niet!

Luuk Engelberts

Manager ICT & Processen (Dille & Kamille)

Linkedin Meer over deze spreker

Vijf jaar geleden stond Dille & Kamille voor een grote uitdaging, het bestaande applicatielandschap kon niet meebewegen met hun groeiambities, waarin duurzaamheid een belangrijke factor is. Daarom was een vervanging van het applicatielandschap noodzakelijk.

Naast de groei van de organisatie, is duurzaamheid voor Dille & Kamille erg belangrijk. Er wordt gekeken naar meer dan alleen de levertijd. Zo kunnen klanten onder andere kiezen voor fietsbezorging en wordt click & collect gestimuleerd – beide duurzame opties. Om de duurzaamheidsdoelen te kunnen realiseren moet het applicatielandschap flexibel zijn. Niet alleen moet keuzes gegeven worden op de webshop, maar alle andere systemen moeten hier ook mee om kunnen gaan, zodat de klantbelofte waargemaakt wordt.

Samen met de steeds belangrijker wordende omnichannel strategie – waarin online en offline verkoop naadloos op elkaar aansluiten – bleek het bestaande applicatielandschap niet toereikend.

Dille & Kamille is gestart met een grondige analyse van de huidige systemen en processen. Met als uitkomst een 5-jarige IT roadmap, met een duidelijke fasering waarin het traject stap voor stap werd uitgerold.

Het vernieuwde IT-landschap gaf de organisatie meer overzicht en controle over hun processen. Dit leidde tot verschillende voordelen:

  • Volledige integratie: Systemen werken nu goed samen, waardoor data eenvoudig beschikbaar is binnen de hele organisatie.
  • Verbeterde klantbeleving: Klanten profiteren van de beloofde flexibiliteit en service, vooral gericht op duurzaamheid.
  • Databeschikbaarheid: Doordat de data uit verschillende systemen samenkomt is de juiste sturing mogelijk.
  • Flexibiliteit: Snel kunnen schakelen bij veranderingen zoals de coronapandemie.
  • Groei van de organisatie: De laatste vijf jaar is de omzet en omvang verdubbeld. De omzet van de webwinkel is zelfs bijna twee keer verdubbeld.

Wil jij weten hoe Dille & Kamille het applicatielandschap heeft vervangen? Hoe ze hun IT-landschap hebben geanalyseerd? Hoe de roadmap eruitzag en welke keuze ze hebben gemaakt? Kom dan naar onze sessie waar Luuk en Johan je alles gaan vertellen. Mis het niet!

Johan Tripp

Product Owner (Dille & Kamille)

Linkedin Meer over deze spreker

Vijf jaar geleden stond Dille & Kamille voor een grote uitdaging, het bestaande applicatielandschap kon niet meebewegen met hun groeiambities, waarin duurzaamheid een belangrijke factor is. Daarom was een vervanging van het applicatielandschap noodzakelijk.

Naast de groei van de organisatie, is duurzaamheid voor Dille & Kamille erg belangrijk. Er wordt gekeken naar meer dan alleen de levertijd. Zo kunnen klanten onder andere kiezen voor fietsbezorging en wordt click & collect gestimuleerd – beide duurzame opties. Om de duurzaamheidsdoelen te kunnen realiseren moet het applicatielandschap flexibel zijn. Niet alleen moet keuzes gegeven worden op de webshop, maar alle andere systemen moeten hier ook mee om kunnen gaan, zodat de klantbelofte waargemaakt wordt.

Samen met de steeds belangrijker wordende omnichannel strategie – waarin online en offline verkoop naadloos op elkaar aansluiten – bleek het bestaande applicatielandschap niet toereikend.

Dille & Kamille is gestart met een grondige analyse van de huidige systemen en processen. Met als uitkomst een 5-jarige IT roadmap, met een duidelijke fasering waarin het traject stap voor stap werd uitgerold.

Het vernieuwde IT-landschap gaf de organisatie meer overzicht en controle over hun processen. Dit leidde tot verschillende voordelen:

  • Volledige integratie: Systemen werken nu goed samen, waardoor data eenvoudig beschikbaar is binnen de hele organisatie.
  • Verbeterde klantbeleving: Klanten profiteren van de beloofde flexibiliteit en service, vooral gericht op duurzaamheid.
  • Databeschikbaarheid: Doordat de data uit verschillende systemen samenkomt is de juiste sturing mogelijk.
  • Flexibiliteit: Snel kunnen schakelen bij veranderingen zoals de coronapandemie.
  • Groei van de organisatie: De laatste vijf jaar is de omzet en omvang verdubbeld. De omzet van de webwinkel is zelfs bijna twee keer verdubbeld.

Wil jij weten hoe Dille & Kamille het applicatielandschap heeft vervangen? Hoe ze hun IT-landschap hebben geanalyseerd? Hoe de roadmap eruitzag en welke keuze ze hebben gemaakt? Kom dan naar onze sessie waar Luuk en Johan je alles gaan vertellen. Mis het niet!

Vijf jaar geleden stond Dille & Kamille voor een grote uitdaging, het bestaande applicatielandschap kon niet meebewegen met hun groeiambities, waarin duurzaamheid een belangrijke factor is. Daarom was een vervanging van het applicatielandschap noodzakelijk.

Naast de groei van de organisatie, is duurzaamheid voor Dille & Kamille erg belangrijk. Er wordt gekeken naar meer dan alleen de levertijd. Zo kunnen klanten onder andere kiezen voor fietsbezorging en wordt click & collect gestimuleerd – beide duurzame opties. Om de duurzaamheidsdoelen te kunnen realiseren moet het applicatielandschap flexibel zijn. Niet alleen moet keuzes gegeven worden op de webshop, maar alle andere systemen moeten hier ook mee om kunnen gaan, zodat de klantbelofte waargemaakt wordt.

Samen met de steeds belangrijker wordende omnichannel strategie – waarin online en offline verkoop naadloos op elkaar aansluiten – bleek het bestaande applicatielandschap niet toereikend.

Dille & Kamille is gestart met een grondige analyse van de huidige systemen en processen. Met als uitkomst een 5-jarige IT roadmap, met een duidelijke fasering waarin het traject stap voor stap werd uitgerold.

Het vernieuwde IT-landschap gaf de organisatie meer overzicht en controle over hun processen. Dit leidde tot verschillende voordelen:

  • Volledige integratie: Systemen werken nu goed samen, waardoor data eenvoudig beschikbaar is binnen de hele organisatie.
  • Verbeterde klantbeleving: Klanten profiteren van de beloofde flexibiliteit en service, vooral gericht op duurzaamheid.
  • Databeschikbaarheid: Doordat de data uit verschillende systemen samenkomt is de juiste sturing mogelijk.
  • Flexibiliteit: Snel kunnen schakelen bij veranderingen zoals de coronapandemie.
  • Groei van de organisatie: De laatste vijf jaar is de omzet en omvang verdubbeld. De omzet van de webwinkel is zelfs bijna twee keer verdubbeld.

Wil jij weten hoe Dille & Kamille het applicatielandschap heeft vervangen? Hoe ze hun IT-landschap hebben geanalyseerd? Hoe de roadmap eruitzag en welke keuze ze hebben gemaakt? Kom dan naar onze sessie waar Luuk en Johan je alles gaan vertellen. Mis het niet!

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets